Yemek yemeyi az ertelemedim bu sebepten ama yemek yer yemez de spor yapılmaz ki..

Cevapları bekliyore
Yemek yemeyi az ertelemedim bu sebepten ama yemek yer yemez de spor yapılmaz ki..

Cevapları bekliyore
Ben sporu genellikle yemekten sonra yapıyorum çünkü diğer türlü yorgun ve halsiz olduğum için verimim düşüyor.. bir de kas kaybetmemek için protein almam lazım bu yüzden de yemek şart oluyor.
Bunca yıllık bodybuilding'ciyim, dolu mide ile spor yapanların hiç iyi sonuçlar verdiğini görmedim. Ya kusma hissi ya da karın çalışmadan sporu bitirirlerdi..
Spor aç iken yapılır net.. Salondan çıkınca o ilk yeşil elmanın tadını asla unutamazsın..
Katılıyorum
Kilo alıp, kas yapmak isteyen birisi spordan sonra yemek yemeli çünkü spor yaptığı zaman kas kitlesi yırtılıyor ve orayı spordan sonra yemek yiyerek dolduruyorsun daha kolay verim almanı sağlar.
¥ou're welcome
Genelde aynada gıdığımı gördüğüm de jddbsj
bhjhkjhj
Cevap
7Cevap
Sevdiğim sabah saat 8 civarı aç karna yürüyüş yapmak. Kahvaltı alışkanlığım da olmadığı için faydasını bu şekilde görüyorum.
Sporu yemekten önce yapıyorum sonra kendimi büyük bir ödülle ödüllendiriyorum.
spordan en az 2 saat önce yeemk faslını bitiririm. Spor sonrası da bir şey yemem genelde
Yemekten en az bir saat sonra. Spor yaptıktan sonra 40DK içinde protein içerikli beslenmelisiniz.
O anki ruh hilme bağlı kafama ne zaman eserse 🤭 genellikle yemekten sonra yaparım.
Yemekten hemen sonra mı 1-2 saat sonra mıı
Yemekten önce daha yağ yakmak için, yemekten sonra kas yapmak içindi sanırım.
Anaa bunu ilk kez duyuyorum
Yemekten önce su içtiğin için açlık hissi kalkiyor doygunluk veriyor
Şpoyu yimekten ünce yapayım
Yemekten bir iki saat sonra
Yemekten önce yaparım genellikle
Yemekten 1 saat sonra falan
toplu hazırlıyorum yemeği 2-3 günlük
Ama soru bu değildi..
yemeği spordan önce mi yaparsınız diye okumuşum :DD uyanamamışım demekki :D benim beslenmem düzenli. antrenmandan 4 saat önce falan yiyorum ve antrenmandan 1 saat sonra
anladım bende dedim ne alaka meğer yanlış okumanın kurbanı olmuş önce yemek daha mantıklı bence de
aslında kaslar enerji depoladığı için antrenmandan önce bişeyler yemek şart değil genel olarak beslenmen iyiyse. oruçken iftardan önce antrenman yapıyorum mesela performans kaybı neredeyse hiç olmuyor. tuz ve su olmadığı için düşüyor bir miktar
Katılıyorum zaten bi süre sonra vücut alışıyor zor gelmiyor bünyeye
Önce
yapmam hiç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?