Spor sonrası ağrı değil de güçsüzlük olması normal mi?

Merhaba canılar,

Düzenli olarak spor yapıyorum ama sağlık sorunlarımdan dolayı 2 hafta ara verdim. Ve dün bacak antremanı çalıştım. Ağrı yok ama bacaklarım aşırı güçsüz, yorgun ve uyuşuk. Bilmediğimden soruyorum sizce normal mi?

Ne önerirsiniz?

Spor sonrası ağrı değil de güçsüzlük olması normal mi?
Cevapla