Evet arkadaşlar Fenerbahçe - Ankaragücü'nü deplasmanda 1-0 yendi. Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar Fenerbahçe - Ankaragücü'nü deplasmanda 1-0 yendi. Maçı nasıl buldunuz?

Fenerbahçe yani yorgun olduğu belliydi birde saha zemini daha oturmamış ama genel olarak kazanmalarına sevindim seriye bağladı fener ama bu gene milli takım arası girdi tam formdayken takım kötü etkileniyor geçen sene bunu çok gördük etkisini bakalım ne olacak
Macin ilk 20 dakikasi haric, geri kalanini izledim. Asiri zevkli bir mac degildi bence. Ama son dakikada Ankaragucu'nun %100 penaltisi verilmedi. Tartismaya dahi acik bir pozisyon degil. Ve isin komik yani VAR hakemi izlemesi icin cagirmadi bile. Cunku hakem izlese penaltiyi verecekti.
Cevap
5Cevap
Fenerbahçe hiç gelecek vaadetmiyor
maçı iyi buldum
Mücadele vardı pek zevkli değildi.
Fb zor kazandı a. Gücü becerikli olsa bir puan alırdı
Aynen katılıyorum var nası incelenemez gel bak demez hayret baya tartışmays açık
Acıklığı var bi de hani var ın inceleyebileceği acıklıkda diye dedım.
Alır
Net lik acısından İcardi olan basma sarı çıkan hani o net kırmızı
Sanmıyorum eyyam diye. Net de deildi çizgi olayı olabilir de. Öyle verdiler
Klasik fener işte bugün yener sezon sonu şampiyonluk gider devam eder 😂
Hakem resmen faciaydı.
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?