Ankaragücü 0 - Fenerbahçe 1... Sarı lacivertliler 3'te 3 yaparak liderliğini sürdürdü! Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar Fenerbahçe - Ankaragücü'nü deplasmanda 1-0 yendi. Maçı nasıl buldunuz?

Ankaragücü 0 - Fenerbahçe 1... Sarı lacivertliler 3te 3 yaparak liderliğini sürdürdü! Maçı nasıl buldunuz?
Ankaragücü 0 - Fenerbahçe 1... Sarı lacivertliler 3'te 3 yaparak liderliğini sürdürdü! Maçı nasıl buldunuz?
Cevapla