Kardiyo yaparken ilk hareketlerde bile eklem ve kas ağrısı yaşamak normal mi?

Ya benim normalde de tüm yorgunluğum bacaklarıma vurur ama bunda yoğun hissediyorum, zorluyorum kendimi. Kardiyo yaparken hafif tempolu şeylerde dahi ayak ve dizim ağrıyor. Normal mi? 3-4 haftadır haftada 2 veya 3 olmak üzere spor yapıyorum.
Kardiyo yaparken ilk hareketlerde bile eklem ve kas ağrısı yaşamak normal mi?
Cevapla