KAYINPEDERİM BANA AĞZA ALINMAYACAK KÜFÜR EDİYOR NE YAPMALIYIM?

merhaba arkadaşlar ;

2 yıllık evliyim. Eşimle büyük bi aşk ve sevgiyle evlendik. Kayınvalidem görümcem ikisi de çok iyi insanlar. Ama kayınpederim tam bir köylü kurnazı… Eşim ailesiyle ilk tanışmaya götürdüğünde kendi tek başıma aldığım ev için noterden beyan vermemi istedi. Ev ölene kadar benim öldükten sonra da eşimindir diye. Ben de bu ne had bilmezlik diyip tartışmıştım. Neyse hatasını anlattı eşim konu kapandı. Sonra evlendik. Bi gün Beni aramış duymadım. İki saat sonra aradım açmadı. 1 ay boyunca küstü burnumdan getirdi. Bayram geldi diye mecbur köye gittik yanlarına. Elini öptürmedi konuşmadı. Misafirlerin yanında beni övüyor onlar gidince burnumdan getiriyordu hep. ben de dayanamadımbayram günü baba senin derdin ne dedim. Kavga çıktı ana avrat sövdü. Kavgalı döndüm ben köyden... Kayınvalidem kanser hastası 5. ameliyatını olurken o masadan kalkamazsın inşallah demişti. Yine bi gün köydeyiz istanbuldan Kırıkkale gidiyoruz sık sık kayınvalidemin ameliyatları için… neyse Kış günü bi akşam duş aldım sobanın yanında saçımı taradım ki daha önce de sürekli yaptığım bi şeydi, sabah böbreğini aldırmak için ameliyata girecekti arkamdan bi dünya laf etti utanmaz ahlaksız filan dedi duydum ben onu gene bişiy demedim. Ameliyata girerken herkesten helallik istedi benden istemedi konuşmadı. Öncesinde by-pass olmuştu 4 damarı değişti her iki ameliyatında ücretsiz izin alıp ben gittim. Bu ameliyatlardan önce bayrama gitmiştik köye balkonda otururken telefonla konuşuyordum ağza alınmayacak küfürler etti bayram arefesiydi bayramı da burnumdan getirdi. Şimdi bugün ise hastayım yatıyorum neymiş aramış açmamışım. Uyuyordum dedim cehennemin dibine uyu dedi ananı ayrı seni ayrı * dedi. Ben de önce eşinden başla kaç yaşında adamsın utanmıyor musun dedim kapattım. Ayrıca diğer gelini de var geçmiş olsun demeye bile aramadı ona hiç öyle yapmıyor sürekli bana yapıyor. İşim gereği bütün ameliyat işlerini doktor işlerini hep ben hallettim. Devlet hastanelerinde millet 6 ay sonraya röntgen randevusu beklerken ben mr tomografi pet biyopsi hepsini 2 hafta içinde hallettim böyle mi teşekkür ediyor adam abana. Kayınvalidem 6 kez ameliyat oldu başında ne kızı ne oğlu durdu izin akıp hep ben durdum. Ama adam en ufak şeylere ağza alınöayacak küfürler ediyor. Artık eşimde yoruldu ben de yoruldum ne olur bana bi akıl verin kocamla aram bozulsun istemiyorum. Ama artık ne köye gitmek istiyorum ne onunla konuşmak. Nefret ediyorum ondan

KAYINPEDERİM BANA AĞZA ALINMAYACAK KÜFÜR EDİYOR NE YAPMALIYIM?
Cevapla