Kafamın içinde, ezik bozuk soru işaretlerinin çengelleri birbirine takılmıştı. Zincirlikuyu Mezarlığı’ndaki, doğanın bilinmeyen kanunlarının hüküm sürdüğü patikalarda yürüyordum. Cebimde çizgi roman, elimde kırmızı gül, koltuğumda bir ekmek. Gecenin tetiği çekilmiş gibi karanlık aniden çöküverdi. Servilerin hazin yörüngelerinde yarasalar uçuyordu. Hava kararınca göze daha büyük, orman ebadında görünen eskatolojik koruluğa Tarzan misali, elemli bir umutla bakıyordum. Jane, gömütlerin içinden koşarak bana gelecekti sanki
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Kız kime yürüdün bu kadar :) afa f
Sjsj biz birilerine yürümüyoruz ya
Onlar sana yürüsün dimi :) ama yetişemezler ki böyle baksana şu adımlara..
Arkamdan ağlasın onlar
Sana telefon alacam, hadi gel yürü bana :) Asfas
Evet yürüyüş yapmayı seviyorum
rekorum ortalama 14000 adım
Baya yorucu
20 yıl oldu alıştım yürümeyince yoruluyorum artık 😅
Hususi yürüyüş yapmıyorum iş güç için işte yürüdüğüm oluyor ama kar yağarsa akşam karda yürümeyi seviyorum
Evet, yürümeyi severim.
Günde 5000 adımı geçiyorum
Evet seviyorum ama adımsayar programı olmadığı için kaç adım attığımı bilmiyorum
1 ay öncesine kadar ortalamam 20 bin adımdı araba aldım yürümem artık 😅
33.000 adım net her gün
Napıyon her gün 33k adımı
Gün boyu fuull time ayaktayım şirketin 3 katını 20 defa inip çıkıyorum 😂
Helal sana be sjs
😂😂
15 saat yürüyorum.:)
O nasıl oluyor sjs
24 saat sonra kendime geldim.:D
Ne alakaa
Yemek seçer misin
Evet
Denizin dibinde uçmak
Sjs biz aynı frekansta değiliz
Buraya gelmekle ipin ucunu, burada kalmakla kantarın topuzunu ve buradan sıvışmamakla
keçileri kaçırmıştık.:D
Fark ettim
Kalbime yıldırım düştü
Neden
Uzun zamandır sizinle tanışmak istiyordum..
Ne alaka sjs
Kafamın içinde, ezik bozuk soru işaretlerinin çengelleri birbirine takılmıştı. Zincirlikuyu
Mezarlığı’ndaki, doğanın bilinmeyen kanunlarının hüküm sürdüğü patikalarda yürüyordum. Cebimde
çizgi roman, elimde kırmızı gül, koltuğumda bir ekmek. Gecenin tetiği çekilmiş gibi karanlık aniden
çöküverdi. Servilerin hazin yörüngelerinde yarasalar uçuyordu. Hava kararınca göze daha büyük,
orman ebadında görünen eskatolojik koruluğa Tarzan misali, elemli bir umutla bakıyordum. Jane,
gömütlerin içinden koşarak bana gelecekti sanki
Bana ciddi düşünmediğini söyledi 😂😂
Yazarı kim
Benim:)
Sanmıyorum
Nasıl arzu ederseniz.":D
Hııhım
İnsanlar, boşlukları, saçmalıklarla doldurur. İki sene boyunca ben de öyle yaptım.:)
İyi şimdi dümdüz yaşıyorsan güzel
Bataklığa beline kadar gömüldüysen komple batarsın.:)
Bataklık olarak görüyorsan sıkıntı
Boks ringinde kazanıp, dans pistinde kaybetmek diye bir şey var:)
Kumarda kaybeden aşkta kazanır mantığı, aşkta kazandıysan boş ver kumarı boksu
Mezar taşıma Bu taş başka mezara ait, fakat elden ne gelir? yazdırabilirim.:)
Sjsj tamam
Ok:D
Seviyorum da 26000 ne 😳
Adım
Masa başı işim olduğu için çok değil
25 dakika koşu bandında yürüyorum sadece
Ben onu her gün yapıyorum o km yi
Seviyorumama ne zamandir denk gelmiyor.
Hayır sevmem
Çok seviyorum sen
Bazı zamanlar
Severek yürüyorum.
Günlük 15 k falan
Yürüyüş sevmiyorum