AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
155Cevap
Erkek sporu bayan sporu diye ayrım yapmam tabiki istediği zaman gidip izler ancak erkekler gibi fanatik olması bence hiç hoş durmuyor
Fanatiklik deyince kafanizda ne canlaniyo ya :)
Erkekler gibi bağırıp çağıran ve o kendi takımını üstün göstermeye çalışılan tartışmalar :)
Bagirmadan seviyeli tartismalara acigm :pp
Karşıyaka taraftari kizlar baş tacıdır bir numaradiirrr...
bayankurukafa diyorki; abartanları var çok saçma oluyor.
Futbolcu kiz arkadaslarim var ve onlar hemcinslerine ilgi duyuyorlar ve biraz erkek gibi davraniyolar bu yuzden futbolun kadinin kimyasini bozdugu fikriindeyim.
çok alakasız
Futbol oynayan kiz arkadaslarin varsa onlara sor ne demek istedigimi anlarsin :)
oynayan mı Türkiye de yokki kız takımı?
Yok mu? Ligi bile var ayrica Konak Belediyespor Avrupa 2. si oldu bikac yil once. Milli takim da var bence varoldugunu kanitlar :)
İzler tabi asla itici değil de yok muslera kimle çıkıyor yok sneijder çok tatlı dediği an bütün yorumları çöpe gider ve itici olur
kesinlikle çok itici
Kızın erkeğin ayrımı olmadan fanatiklik itici zaten her insanda.
Bence hiç itici değil. Aynı takım taraftarı olmasa bile bir ilişkide insanlar tatlı bir rekabete yol açar fanatiklik... Tatlı küslükler ince laf sokmalar falan iyi. bence :)
tşkler :)
Ricalar ya bu eic nasil oluyor ya hakettim bence. şu an :))
bu toplumda futbola verilen değerin, sanata ve kültüre verilmesini tercih ederdim.
o da olur :p
Aksine çekicidir bence. Dusunsene Galatasaray gol atiyor ve ikimizde havaya ziplayip birbirimize sarılıyoruz. Çohoş bence
Seyircisiz maclarda 30 bin kadin dolduruyorsa statlari bence sviyorlar:)
bence de seviyoruz :D
Sevmeyende cok tabi:)
Asiriya kacmadigi surece degildir muhabbet falan edersin yarim yamalak yorumlar got edersin kalir bisi diyemez fala n :)
fanatikliğin her türlüsüne karşıyım. ayrıca bir spor müsabakasını seyretmek cinsiyete bağlı değildir.
Bazi kizlar fanatikliğin afedersin b*kunu cikariyor.
o kızlar uzak olsun futboldan :)
Futbol seven kız candır Hele ki Eses'liyse 10 numaradır fanatik olması da cabası :)
deilse :p
sorun değil onu da yaparız Esesli :)
oldu bulursun inş öyle birini :p
futbolcuları oynayışına göre değilde yakışıklılığına göre yorumluyosa iticidir :D
kesinlikle :p
hani şu ayyhh çok yakışıklııı diyenler varya onlardan özellikle :D
onlar futbolu değil futbolcuları seviyo bizi karıştırma ltfen :p
hayır ama ne konustuğunu bilerek yorum yapmalı sallamasyonlu değil :D
tabiki :p
itici değil, gelsin feneve 8jk'ye birlikte sövelim :)
bjk nin ne günahı var :p
ikiside ezik 3-2 erciyes koydu mesela :D
koydu felan çok kaba cıkkk :p
aaaaa olur mu öyle sey :D
olmamalı :p
olmali olmali :D
neyleyim bordoma karşılık mavi demeyen sevgiliyi :))
Adamsin renkdas :))
vaaayy hemşo gel sarılalım :D
:))
Bence çok iyi. Ne güzel maç izlerken önünden geçmez :))
Ayni takimi tutmuyosak kesin gecerim :))
Aynı takımı tutmuyorsak yan yana her iki takımın maçlarını da oturur izleriz :)
Guzell :))
:))
izlerde o kadar erkeğin içinde küfürler sıkışıklık falan pek hoş olmaz ama
Trabzonda alışıldık bir durum :Ppp
eskişehirde pek tavsiye etmem :D
ben etmem zaten saçmalamaa :))
biraz tarafrtarımız pistir :D
kesin :pp
maalesef ben neden esesi tuıtmuyom :D
tutmaman en iyisi :p
yani oda 4 yemişti :D
nedir bu 4 uğursuzluğu bu aralar :)
bilmeyrum daa. ÇD
:DD
Fanatik olur beraber. mac izleriz kacirmadan takip edebilir. ama gidipte stadlarda bagirmasi, hoplamasi ziplamasi olmaz
biz insan deyil miyik :p
Sahalarda sandalyede at insan. Git evde falan bagir cagir ama ulu orta olmaz
holiganlık tanımı yapıyosun :/
Zaten holigan olmasin diyorum guzel kardesim ama digerlerinide abartmasin zaten bir insani candan seviyorsan o hareketleri beraber yapip zevk te alirsin
ben fanatiklik dedim zaten holiganlığın her türlüsüne karşıyız..
Sen oyle diyosun bnde. oyle diyorum sorun yok iyi geceler
Fanatik Galatasaraylıyım. İtici değil. Sadece erkekler destekliyecek diye bir kural yok.
aynen :)
Kizlarin asiri fanatik olanlari bana itici geliyor... yoksa bir soru olmaz bence...
Hiç işim olmaz olan kızlar bırak erkeği bana bile itici geliyor
Cok sempatik buluyorum azcik bende olsa diyorum ama hic ilgim yok futbola -.-
=^-^=
inş gelir o heves sende de :)
Hemde acayip uyuz oluyurum bogazlarini skasim geliyor erkeklere ozenicez diye her halti yiyorlar
ne haltı yiyiyolar ve ne alaka özenme
Analari izliyormuymus bir sor bakalim
evet iticidir , çünkü erkeklere yaranmak için bu durumlara düşüyorlar. Kendileri gibi değiller yalandan bir de küfür ederler , küfürlü besteler falan ama ortamın eğlencesi olur.
sen yanlış örneklerle karşılaşmışsın
yabancı ülkelerde kız ligleri var ve herkes buradaki gibi oturup izliyor siz ne diyorsunuz.
ülkemize de gelmeli bu durum :)
aynen
Tam tersi tatli oluyorlar bagirmalari kizmalari falan
Hele bide FenerBahçeliyse ayri bir guzel oluyo :)
İticilik fantastik olmakla olmaz. Karakteri bozuk olmakla olur.
Aynen fanatik deyince nedense holigan abaza gibi anladilar saol beni dogru anladign icin :)
Gitsen sorsan hepsi de kendisiyle maç izleyecek pes oynayacak kız ister
Ayni takimi tutuyosak izlerim:pp
Bunu aşık olunca yeniden cevapla olur mu :)) Tutmadığın takımın maçını izlemektir aşk aynı zamanda
Oyle mi diyosun yok be takimla aski birbirine karistirmamak gerek :)
Aşk sevmediğin şeyleri sevdiğinle yapmaktır. Fedakarlık değil midir aşk?
Bilmiyorm oyle mi :)
Hiç aşık oldun mu?
Bosver olursak bakarz nasil degiscez mi diye :p
Umarım olursun :)) Güzel bir değişim bence :) Acı yanları olsa da yaşamaya değer
Fanatik Beşiktaşliyim. Erkeklerin ne dediği umrumda değil.
:))
ne bileyim bana itici geliyor hatta futbolla ilgilenen tüm insanlar itici geliyor
sevgilim maçı sevmediği için benim maçla ilgili konuşmamı istemezdi sanırım itici buluyodu
Gereğinden fazla fanatikse itici olabilir ama herkes te biraz bulunması gereken durum :D
fanatk degilim ama maç izleyen olursa ayak uydururum
dişikartal olduğu sürece sıkıntı yok :)) en güzel BEŞİKTAŞ ın kızları sever :))
hayır tabiki bana göre çekicidir. Özelliklede Fenerbahçe fanatiği ise <3
fanatik galatasaraylı sevgilim olsun istemişimdir hep :D
Küfür Kötü söz yoksa gayet şirin olduğu görülmüştür.
Futbolla işim olmaz, hiçbir düşüncenin fanatiklik iyi değildir.
bence gayet itici, fenerbahçeliyim ama galatasaray formasıda giyebilcek bir fenerbahçeliyim
Evet itici. Kız arkadaşım fanatik gsliydi. Olmayın fanatik falan
Hoşuna gidiyorsa ilgilensin itici diye sevmeyecek misinn peh
Dozunu kaçırmadığı sürece itici bulmam, hoşumada gider hatta :D
spor birsey degilde gidipte sporcuya, sanatciya bir boka hayran olmasi igrenc!
futbolu bilen kız candır :) hele ki birde BEŞİKTAŞLIYSA tadından yenmez...
Ilk başta güzel olduğunu düşünürdüm ama bu sitedeki bazı ezik kızların yaptığı yorumları görünce çok itici gelmeye başladı
Değil ama sadece dikkat çekmek için fanatik olmaya çalışan kızlar iticidir
kesinlikle orası öyle
çook fanatik olmasın tabiki ama en kötü ilk 11 i saysın
fanatiklik aşırılık değil bence holiganlıkla karştırma :p
İzler tabi aynı takımı tutuyorsak güzel olurda rakipse düşman başına 😄
:))
Hiç te bile, Beşiktaş maçı izlemeyelim de ne yapalım?
Erkeklerle takılıp küfürlü falan maçlar alemler yapan kızlar itici bana göre.
Onlari kast etmedim bencce de itici ztn fanatikliktn kastim saygili edepli sekilde macini izlemk
Kendi halinde ne bilim ailesiyle saygılı edepli izleyen kız değil olması gereken gibi bence.
Eger GALATASARAY'Lı ise kesinlikle degildir tam tersi tam aşık oluncak kızdır
Benimle fenerbahcemin macini izliyosa evlenirdim direk
yakışmıyor o kadar fanatizm. bayanlara yakıştıramıyorum nedense
Erkekler ne dusunurse dusunsun valla sevdalisiyim Fenerbahcem yasasin ulan
Aynı takımı tutuyosak sıkıntı yok bnde fanatiğim çünkü
kız arkadaşımla oturup maç muhabbeti yapmak hoş olurdu sanırım :)
Biz yapioduk :)
yapacak birisini bulacağım ya da futbolu aşılayacağım :)
Sen hangi takımlısın :)
Galatasaray ve real :) ara ara zor bulunur o
Allah ına kurban senin :)
Arayacağız mejbur.. ama olmadı aşılayacağız :)
Fazla kacirma da :D
hea.. yok.. kademe kademe.. test ede ede.. :)
Bence değil hatta eğlenceli bile oluyor.
BesiktASK asktir bu aski yasayan hatun bas tacidir :)