AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
155Cevap
Aynı takımı tutmuyorsa itici olur :)
bu resmen adam kayırma :p
Tuttuğun takıma bağlı.
seçiyon mu sen dışarda seveceğin kadının takımını :p
İyidir lakin şu Derbi günlerinde anlamıyan kızlar Mourinho kesilmeseler cok daha iyi olabilir
Futbol ile ilgilenen kız candır..
tşkler :))
Ofsaytı bildiği sürece sorun yok :D
her şey ofsaytta mı bitiyo yani sende :)
Evet çünkü bazı kızlar anlatsak da anlamıyor. Kuduruyoruz!!!
:DD
Uzun sarı saçları varsa hiçte itici olmaz :D
Aşırıya kaçmıyorsa çekici bile olabilir.
İki pes atarık onunla
pes değil ya direk tribünlerden :p
Tamam işte bir de pes atarız
bilmiyom pes ben :// hiç oynamadım
Takım tutmadığım için rahatım :D
Hmm
Gideriz beraber Beşiktaş'ın maçına.
Hayır bence değil
tşkler :)
Acayip itici oluyor, o ne öyle erkek gibi )
hiç de erkek gibi deiliz :p
Kadına göre değişir :)
:DD
Kız dediğin ofside ı bilmeyecek
:DDD
:) maç izleyelim fifa15 te oynayalım.
tribün ya da lig tv den canlı :DD
tabii canım : ) ankaragücüm diye bağıralımm : )
Trabzonspooorr :))
yeahhh cover mee :D :p ama Ankaragücü daha şekill beee ::p
1 numaralı anadolu takımıyız tamam mııı :Pp
tamam onda sıkıntı yok : ) hayırmı :D bizimkide Ankaragücü yani :D dişigüçlü yapalım mı senide? :D
tşkler yorumlar için :))
rica ederiz : ) her zmaan buraadayız : )
Değildir bence isteyen istediğini yapmak ta özgür
Fenerliyse sorun yok ♥
Hangi takimi tuttuguna bagli.
İzleyebilir bence ama aşırı derece itici oluyor :D
itici değil çekicidir.
Herşeyin aşırısı itici...
tabiki aşırılık zaten holiganlık olur
Aynen...
Cimbomluysa tadından yenmez
sadece cimbomluysa? :DD
Evlenek mi :D
TS liyim :p
Trabzonda yasiyosun o zaman?
ivet
Tamam :D
Bu o kadını sevecek olan adamın sorunu. :)
Adamina gore mi degisir kadinina gore mi :p
Şu an benim için itici geliyor ama yarın birgün öyle birini severim, bilmiyorum belki de fikrim değişir. Asıl mesele uyum. :)
Anladm tskler :)
Futbo erkek sporu degilki bayanlarda itici degil
Iticidir bence hele ki bir kizda.
bence iticide erkeklerce bilemem
Hayır değil. BEŞİKT'AŞK
fanatik im sadece izlemem oynarimda.:)
GS<333
ben erkeklerin bile fanatik olmasina karsiyim.
güncellemeyi okumaktan üşenmişsin belli
yoo ben holiganizm için söylemedim. ben bir fanatik galatsaaraylı olarak takım için kimseyi kırmamayı düşünen birisiyim. ama takıma da aşırı bağlanmaya karşıyım.
aşırılık diye bişe demedim ztn?
fanatikliğin her türlüsüne karsıyım kardesim. gönül verilmesi gereken bir çok şey varken futbol en fanatiklik en sonda gelmeli bence
gönül zaten tek bişeye verilmez futbol haricinde birçok gönül verdiğimiz şey olabilir
gönül verdiğimiz şeylerde dereceler vardır ve dünyada spor dalının fanatizmin başını futbol çekmektedir. bu derecelerde futbol takımları ilk sırada oluyor genelde ve bu gönül bağı diğerlerinin üstüne çıkmaktadır. bana göre normal hayati durumdaki şeyleri ilk sırada yer almalıyken bunları futbol öne geçmetedir. bilmem haalen anlamamakta diretecekmisin.
bence sen anlamamakta diretiyosun farklı konularla kıyaslama yapmadan spor olarak zevk olarak düşünerek cvplasaydın keşke
bir önceki yorumuna bakarsan eğer spor konusunda spordan başka konularla kıyaslama gerektiğini görürsün. sadece spor olmadığını hayat olduğunu...
yorumlarımı birbiriyle karıştırıyosun diyorum kiii : bir insan birden fazla şeye vs konularına göre fanatik olabilir TABİKİ ama sen bu sorumu spor ve eğlence alanında değerlendirerek cvpla gündeme dünya sıkıntılarına girersen çıkamayız senle işin içinden
:))) insan fanatizm konusunda ilk olarak aile hayatlarının üzerine çıkmakta ve en yakınındaki kişilerin üzerinde yer edinmekte olduğundan bahsetmek istemiştim. bu dünya düzenin de bu durumu almaktadır. ben de ilk önce aile hayatı gelmelidir demek istemiştim arkadaşlar dostlar gelmelidir demek istedim. hiç bir şekilde aşırıya kaçmamalıyız demek istedim.
ya zaten dediğin yanlış değil ama takım tabiki ailemden arkadaşlarımdan vs daha öncelik verdiğim şeylerden sonra gelir ama benim sorum '' Bir kızın fanatik olması sizce itici midir?'' bu yani niye zor sapmadan filan bu soruyu cvplamak :p
hayır tabiki de gelmez o oraya gönül vermişse neden itici olsun?
ohh sonunda :) çokk teşekkür ederim :p
Futbolla ilgilenen kızlar <3
tşkler <3 :pp
aynı takımı tutuyorsak sorun yok :))
başka takımlıysa nolcak :))
sevmem hahaha
iyi inş aynı takımlı birini seversin :)
inş
bence fanatiklik güzel bir şey değil.
senin için fanatiklik ne ki de güzel deil?
bir takıma, bir ideolojiye körü körüne bağlı olmak.
körü körüne futbol için saçma bir tabir olmadı mı adamlar devlet yönetmiyoki körü körüne bağlı olmak sevmek sorun olsun
o zaman sana göre insanların futboldan birbirlerine girmeleri, kavga etmeleri çok doğal?
tabiki hayır.. doğru anladım demekki seni fanatiklikle holiganlığı birbirine karıştırıyosun holiganlığa kesinlikle karşıyım
Izlemeyenini tercih ederim
her maçı değil sadece kendi tuttuğu takım?
Cok fanatik olmasa iyidir. Hele kufrediyorsa bitmistir :) erkekten farki kalmaz o zaman
küfür mü yok canım benm fanatiklik bağlılık sevgi :p
Tam o kadar olabilir :)
ok tşkler :)
Kiz besiktasliysa tadindan yenmez :)
yoo bence çok iyi ve seksi yani :)
Itici falan değiliz şekerim ;) futbol candır
Fazla abartmadigi surece cekicidr
Bazilari bundan hoslaniyor.
Gayet güzel bir şey bence.
Ben acayip fanatiğim yaa
ben sevmiyorum fanatik kızları.
Yoo niye itici gelsin aksine severler de :)
İtici tabi Erkek gibio luyo
Spor evrenseldir; cinsiyeti yoktur.
Abartıya kaçmadığı sürece amigo bile olabilir :)
Ne iticisi güzeldir güzel
tşkler :)
Bence iticidir, yakismaz.
bir takımı sevip gönülden bağlı olmak? nesi var bunun
O ayrı fanatiklik ayrı.
fan - fanatik bu demek bence
Herşey kağıt üstünde doğru olmaz halk arasında fanatiklik holiganizmle çok yakın bir kavram.
halk arasında yanlış biliniyo işte
Abartmadığı sürece bence hoş :)
Tabiki holiganli asirilik bir erkege de yakismaz ztn :)
Ya kastım o değild. Demek istediğim futbollan ilgilensin ama yine kadınca ilgilensin öyle hoş duruyor :D
tamam tskler :)
yoo bence gayet iyi bişeydir
Tskler :)
:))
Futbolla ilgilenen insanların tümü iticidir
Türkiye futbol ülkesidir ne dediğinin tam olarak farkında mısın :/
İnsanların aşk-i duygularını kullanarak para kazanıyorlar. Buna alet olan adam salaktır... Futbol oynayan ve oynatan kazanır, bu insanlara kazandıran insanda takımı uğruna canını verir... Boş adamlarla işim olmaz, futbol denen saçmalık tamamen duygusal dolandırıcılıktan ibaret...
her şey fayda sağlayacak diye bir kural yok bazen ruhun da bazı şeylere ihtiyacı olabilir o zmn sen yaz tatiline çıkma eğlence mekanlarına gitme bişe kazandırmıyo aksine para kazanıyolar senin üstünden
Futbolun herhangi bir getirisi yoktur. Tatil ile bir tutulamaz zira tatil dinlencedir... Klüp başkanları paraları götürürken, sende ''ayy fenerbahçeli çakmak, ayyy galatasaraylı terlik'' deyip paranı verirsin... Sizin duygularınızı sömürüyorlar, bunun üzerinden para kazanıyorlar... Buna alet olmayın, futbolla işiniz olacak ise aziz yıldırım olun, taraftar değil...
aziz yıldıvım olmaktansa gururla taraftar olmaya devam ederim dostum
Katılıyorum @berkaycimen
abartmadıkça tatlıdır
Beşiktaşli ise nikah bile basarim
tam tersi çekicidir :)
fantastiğim ütopiğim beni seven böyle sevkin..
Ben milli maçlarda coşuyorum ya :D
Aşırıya kaçmadığı sürece itici değildir.
Bnce baska seylerde eslerine eslik etmeliler. D
sorumun cvbı bu değil :p
benim cevabm buu. D
şaşırmadm :p
Sasrtmak istersen ben burdaym. D
Bir erkeğin bacaklarına ağda yapması gibi birşey
yapsınlar ne var bunda :p
Ama çok acır :))) ;)
biraz da erkekler çeksin :p
Bence siz dişiler, ağdadan çektiğiniz acının hırsını erkeklerden yeterince çıkarıyorsunuz ;)
Fanatiği geçtim holigan oldular iyice :D
holiganlığa hayır :p
izler tabi biizm teksas kız dolu d.
TS? :pp
Ts ney