30 yaşında vücut geliştirmeye başlasam kas yapabilir miyim?

30 yaşındayım kas geliştirmek istiyorum. Daha önce bu soruyu sordum net bir cevap alamadım. Anlama zorluğu olanlar için baştan bazi şeylerin altını cizeyim;

Bana 30'lu yaşlarda vücut geliştirmeci isimlerini vermeyin onların nerdeyse hepsi bu spora 15-24 yaş aralığında başlayan insanlar. Ben 30 yasinda kaslı olunur mu demiyorum 30 yaşında başladığım zaman "kas yapılır mı" diyorum.

İkincisi kası boş ver sağlık için yap diyen tayfa. Ben o salona bu devirde 100 liraya yakın para vereceksem, bak mutfak masrafı gerekirse trainer parasina falan girmiyorum haftaici iş çıkışı o kalabalığı cekeceksem, vaktimi ayiracaksam bunun karşılığını somut bir şekilde almak istiyorum. Sadede sağlık için daha masrafsız yürüyüş, bisiklet gibi alternatifler var zaten yıllardır bisiklet sürerim.

Güncellemeler
+1 yıl
1000 yazacaktım yanlışlıkla 100 yazmisim
Güncellemeler
+1 yıl
Ben orta seviyede kolların tişörtün içinde kürdan gibi değilde hacimli duracak fit estetik bir vücut yapmak istiyorum. Bu yaşımdan sonra devesa hacimli bir vücut yapamayacagimin farkındayım. 33 cm kolum en azından 38 cm civarında çıksın omuzlarım belirginlessin spor yaptığımın fiziksel görüntü olarak belli olsun bunu istiyorum. Bu olmayacaksa yürüyüş ve bisiklete devam.
30 yaşında vücut geliştirmeye başlasam kas yapabilir miyim?
Cevapla