Antremanlarımı disiplinli şekilde yapıyorum ama beslenmede öyle değilim. Nasıl düzene bindirebilirim?

Arkadaşlar düzenli olarak aksatmadan disiplinli bir şekilde antremanlarımı yapıyorum. Fakat son 1 aydan fazladır beslenme konusunda bir disiplin sağlıyamıyorum. Bunun en büyük sebebi sabahları uyanmakta gerçekten çok fazla zorluk çekmemden kaynaklı oluyor. Aynı zamanda da çalıştığımdan dolayı çok fazla boş vaktim, imkanım olmuyor. Sabahları zor kalkmamdan dolayı da ne güzel bir kahvaltı ne de öğünlerimi hazırlayabiliyorum. Tavsiyeleriniz nedir?

Antremanlarımı disiplinli şekilde yapıyorum ama beslenmede öyle değilim. Nasıl düzene bindirebilirim?
Cevapla