Oyuncuya Sevilla'nın da ilgisi vardı wanda nara yani İcardi'nin menajeri ( aynı zamanda eşi) Sevilla'yı istemiyorlardı, bu yüzden bugün reddettiler.
Sevilla bunun ardından Dolberg ile anlaştı.
Yani İcardi transferi için bir sorun kalmadı..
Galatasaray 29 yaşında Arjantin'li forvet oyuncusu İcardi'yi kiraladı. Maaşının çoğunu PSG ödeyecek.
Yabancı basın ısrarla Galatasaray'da dediği için erken paylaşayım dedim, ama olmama ihtimali var 2 güne biter diye düşünüyorum.

Piyasa değeri: 22 milyon.🔥
En yüksek piyasa değeri: 100 milyon.🤯
İsim olarak iyi olsa da başarılı olamayacağını düşünüyorum.
Bizim ligimizde yüksek fizik gücü olan, kafa vuruşlarında da etkili olan hareketli santraforlar iş yapıyorlar ancak daha önce İcardi'yi izleyen birisi olarak İcardi'nin bu tanıma pek uyduğunu zannetmiyorum.
:))
Cevap
7Cevap
Başarılı olur
İsterse Ronaldo gelsin Galatasaray'a bu sene Galatasaray'ı şampiyonluk yarışında görmeyeceğiz gibi duruyor Trabzonspor'uda görmeyeceğiz
GS 🌟 🌟 🌟 🌟 > FB 🌟 🌟 🌟 nihahaha
Galatasaray daha son maçında ne kadar iyi oynadığını gösterdi. Bitiricilik sorunu var ayrıca sezonun başı.
2011-2012 sezonunda Galatasaray'ın ilk 4 maçı 2G 1B 1M
O sezon Fenerbahçe ise 3 G 1 B
Şampiyon olan Galatasaray oluyor.
TS maçında iyi değildi bence Gs Mertens Gomis net goller kaçırdı Fener 10 kişi belki yine kazanır ama futbol
@Okan_Akarsu1992 Trabzon'un evinde en son kaybettiği maça bak.
Trabzonspor'a karşı evinde çok daha üstün oynamak kolay değil.
Sadece kontradan atakları oldu.
Eksikleri vardı o haldeki TS’yi yenemedi bence
@Okan_Akarsu1992 Eksikleri olmasına rağmen kadrosu iyiydi. Tek sırıtan isim kaleciydi oda çok üstün oynadı.
Gala'nın ilk 11 inde çoğu kişi farklı uyum yavaş yavaş oluyor. Pozisyon bulmalar her maç artıyor.
Ligin en çok isabetli şut çeken takımı oluyor.
İcardi, sol kanat ve bir sol bek geldiğinde gol üretmede sıkıntı olmayacaktır.
Güzel analiz de bana tat vermedi Gs heyecan yoktu futbolda
Gördüğün gibi birtakım Antalya, Trabzon gibi deplasmanlardan çıktı. Fenerbahçe'nin yarışta olacağını sanmıyorum
Ağzınız bal 🍯 yesin tabi de Fener’in yarışta olmayacağını düşünmek iddialı bir yorum
@Okan_Akarsu1992 Okan buruk'la nereye kadar Mertens'den başka doğru düzgün oynayan yok
Sadece 1 sezonu söylemişsin bütün sezonlarda mı böyle oluyor?
Doğru bir 10 hafta oynansın da geçmiş olsun bu arada
@Okan_Akarsu1992 Lig başlamadan önce demiştim, hoca iyi evet ama çöpleri topladı takıma. Geçen sezonun yıldızlarını yedeğe attı. Gereksiz futbolcular aldılar.
Ads dışında iyi bir takımla oynamadılar ligde buna rağmen en çok gol yiyen takımlardan birisi Fenerbahçe.
@Okan_Akarsu1992 görürüz
Atıyorlar da ama diyeceğim de bu maç gol de bulamadılar
@Okan_Akarsu1992 Konya iyi birtakım, iyi takım çıkınca kolay kolay yenemezler.
Haftaya Gs Antep
@Okan_Akarsu1992 her maç aynı olmaz daha ilk maçlar
?
Hani Adana çok zordu iki yüzlüsünüz bir takımla Fenerbahçe oynamadan önce çok büyük Fenerbahçe yendikten sonra dandik
Ben Fener Konya’yı yener diyordum ama futbol da nankör belli olmuyor
@Okan_Akarsu1992 sana demedim biri Fener iyi takımları yenemez demiş cahilin biri
@Okan_Akarsu1992 futbolun suçu yok hakemler berbat ayrıca Jesus'un hatası
Farkındaysanız az önce yaptığım yorumda ads dışında iyi birtakım çıkmadı dedim.
Ayrıca yenemez demedim zorlanır dedim.
Kardeşim kusura bakmayın Fenerbahçe açık ara şampiyon olur bu maç çok kötüydük kabul ediyorum ama diğer 3 büyüklerin çok büyük sorunları var Başakşehir başarılı olur
Ki geçen sene Konya maçında bizim içimizden geçen hakemi ve var var hakemini verdi maça federasyon birde yapay zeka yapıyormuş sözde aklımızla dalga geçiyorlar şaka gibi
Sen bilirsin
Hakem diyorsunda en çok aleyhine karar çıkan takım Fenerbahçe.
En az aleyhine karar çıkan takım Galatasaray
Galatasaray için bir defa bile vara gidilmedi..
Sanki Fenerbahçe'ye vara gidiyorlar gitseler bile bir şey yapmıyorlar Trabzon Galatasaray maçında iki tarafında hakkı yenildi ama en çok Trabzon'un hakkını yedi
Ya Valencia'nın pozisyonunu izlersen hakem görmediği halde kırmızı kart gösterdi vara gitmedi zaten pozisyonu yakından göstermediler Fenerbahçe çok pozisyona girdiği için bu maç dışında mecbur gidiyorlardı
Ki Serdar'ın penaltısını vermedi
Bana göre bu sene Galatasaray federasyonu var
Yahu Galatasaray federasyonu diyorsun ama Galatasaray aleyhine bir defa bile karar verilmedi?
Bir defa bile vara gidilmedi?
Eski Beşiktaşlı bir futbolcu bile Galatasaray'ın penaltıları verilmiyor diyor.
Bu kanıya nasıl ulaştın?
Ayrıca en çok aleyhine karar verşlen takım Fenerbahçe.
Ya bırak Trabzon maçında hakkını yediler Trabzon'un ayrıca Beşiktaş'ın şampiyon olduğu sezon Konya'ya yenilmemizin mimarı olan hakemi ve var hakemini maça atadılar
Kaliteli oyuncu. Galatasaray'ın şutör özelliğine sahip forvete ihtiyacı var. Gelirse gol yükünü karşılar
Kaynak nerede? Kesin olmayan bir şeyi neden kesin gibi sunuyorsunuz? Bir de fenomenlik vermişler
Açıklamayı okursanız 2 güne biter diye düşünüyorum dedim. Ve " ama olmama ihtimali var " diye belirttim.
Icardi, prensip olarak bu sezon Türkiye Şampiyonası'na katılma fikrini doğruladı.
(Psgİnfos)
İcardi'nin önümüzdeki 24 saat içinde yeni takımı satın alma opsiyonlu kiralık olarak Galatasaray olacak.
(LMDPSG)
Mauro İcardi Galatasaray'da.
(MartinTitouan)
İcardi Galatasaray'da!
(STGermain)
Mauro İcardi'nin transferi 48 saat içerisinde resmileşecek.
(PSGİnside)
Mauro Icardi satın alma opsiyonlu krediyle Galatasaray'a 48 saat içerisinde imza atacak.
(ActuTechFoot)
Yeterli mi daha da atayım mı?
İcardi ve Wanda Nara 2 gün önceden Galatasaray'a evet dedi ancak 1 Eylüle kadar beklemek istediklerini ilettiler.
Paris ile de anlaştı Galatasaray.
Ya senin ben kelime oyununu...
O zaman başlığa resmi açıklama gibi yazma. O gazeteler 100 tane transfer yapar her yıl 3 5i tutar
Gazeteciler?
Birisi psg'nin en büyük hayran sayfalarından birisi.
Türk gazeteleri ile karıştırıyorsun galiba.
Wanda ya Sevilla ya Galatasaray diye söyledi. Sevilla için olumlu bir şey yok şu an ve sadece 2 gün kaldı.
Ya bırak. Yabancı gazetelerin de salladığı çok haber var. Her şeyden önce olmayan bir şeye olmuş gibi başlık atamazsın
Atarım, ve attım?
Atarsan ben de böyle basarım işte. Ksde senim gibileri fenomen olamazdı. İyice saldılar artık heralde
😂😂
Sorduğum sorulara bakarsan hep önceden atıyorum, hangisi açıklanmadı?
Lucas, Sergio, Dubois, Mertens gibi isimleri önceden açıkladım?
Yalan haber diyen oldu sonuç kap geldi.
Merak etme senden çok daha iyi anlıyorum bu konulardan.
Galatasaray'e evet demişlerdi sadece 2 gün daha bekleyin dediler :d
%90 biter bu transfer, bitmezse hatalı benim. :))
Bitmezse ağzına acı biber sürerim ona göre. Ayrıca icardi konularında da şüphem varsa gelsin diye 4 gözle de bakmıyorum
İcardi Sevilla'yı reddetti. :))
Sevilla varken neden Türkiye'ye geliyor. Mal o zaman bir gsli olarak bunu diyebilirim
İkna meselesi.
İcardi Galatasaray'da. :)) Medyaya düştü şimdi.
Hadi canım resmi açıklama nerde :)
Şuanda evraklar hazırlanıyor.
Wanda nara Galatasaray ile anlaştıklarını açıkladı ve şunu da söyledi" We are coming go Istanbuuul"
Eee noldu? Kap geldi. :d
Sonuçta en başta kap yoktu küçüğüm yata da bilirdi transfer
Küçüğüm ne? 40,50 yaşında mısın?
Evet senden çok büyüğüm
Max 2 yaş büyüksün neyi yaşıyorsun?
10 yaş büyüğüm senden küçüğüm, sakin ol
30 yaşında çıktı. :d
30 değil 29
daha 20li yaşlarımdayım gencim
Bitti mi transfer İnşAllah iş yapar.
uh be
psg nedir
Paris kulübü
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?