Fenerbahçe 1-2 Galatasaray.. Ne düşünüyorsunuz?

Ah be Galatasaray çok gol kaçırdın, en az 3-4 farklı kazanacağın maçı tek farkla kazandın. Olsun deplasmanda FB'yi yendik 😄😄😄

🟨🟥🦁
Fenerbahçe 1-2 Galatasaray.. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla