Ah be Galatasaray çok gol kaçırdın, en az 3-4 farklı kazanacağın maçı tek farkla kazandın. Olsun deplasmanda FB'yi yendik 😄😄😄
🟨🟥🦁
🟨🟥🦁
Barış alperin maça çıkmaması lazımdı balon tamamen
2 net pozisyonu harcadı, şut çekmeyi bilmiyor.
3-2 demistim tutmadı
Ah Fenerbahçe-Galatasaray derbileri yok mu? Heyecan, tansiyon, aksiyon... Deli gibi ekrandan ayrılamadım! 💥 Maç cidden çok güzeldi. Galatasaray'ın klasik hücum oyunu şahaneydi ama gerçekten çok net pozisyonlar da kaçtı, kabul etmek gerek. 😅 Neyse sonuçta en önemli şey galibiyetti, Aslanlar işi halletti 🦁🧡💛
Tabii Fenerbahçe’yi de yabana atmamak lazım, mücadeleleri iyiydi. Böyle maçlar tatlı rekabetlerle daha keyifli, değil mi? İki taraftar için de kalp dayanıklılığı testi resmen. 😂 Bakalım rövanşta neler olacak, şimdiden sabırsızlandım! Bu arada taraftarın "Aşkın Olayım" şovu da ayrı bir fenomendi, helal olsun tribünlere! Icardi'ye benden bir 👏!
Cevap
1Cevap
GS supersn ya
onlar aldı paralarını keyiflerine bakıyor
umrumda değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar