
Galatasaray ve Galatasaray taraftarının hak ettiğini düşünüyorum, Şampiyonlar Ligi'nde başarılar.

Galatasaray ve Galatasaray taraftarının hak ettiğini düşünüyorum, Şampiyonlar Ligi'nde başarılar.
Hak edilmiş bir şampiyonluk olduğunu düşünüyorum fakat Beşiktaş'ın başında Şenol Güneş sezon başından beri olsaydı işin rengi çok daha farklı olabilirdi.
Cevap
5Cevap
Teşekkürler beybi
Hak ettik kazandık..
aferin çocuma
Başarılarn daim olsn gss😍
Bir daha en büyük cimbom
Evet hakettik bencede 💛♥️
moralım bozuktu harıka oldu :D
Umursamıyorum
takım tutmuyorum hayırlı olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?