

Yok belin kopacak yok çok zayıfsın diye diye spora başlattılar beni de. 2 aydır gidiyorum. Hala zorlanıyorum ya. Sizi de darlayan arkadaşlarınız var mı?


Yok belin kopacak yok çok zayıfsın diye diye spora başlattılar beni de. 2 aydır gidiyorum. Hala zorlanıyorum ya. Sizi de darlayan arkadaşlarınız var mı?
Uzuuuuuun zaman önce hayatımda bir değişiklik yapmak için başlamıştım. O değişiklik çok güzel oldu ve devam da ediyor..
Bırakma ve sende devam et iyi yoldasın :)
Banada aynı psikolojik şiddeti uygulayorlardi ailem dahil herkes şu an 6. Ayim olacak fitness da hala der gibiler arada
Bişi diyim mi mükemmel🥰
bence mükemmelsinn <3 ikimiz de kulak asmamayı öğrenmeliyiz galiba
@senaçakr Teşekkür ederim 🙃🌼
Teşekkür ederimmm 💓Kesinlikle öyle takmamaliyiz kimseyi mutlu etmek için psikolojimizi etkilemeye gerek yok
Cevap
43Cevap
İnsanları umursama gayet iyisin bence
Geçmiş olsun. Sporun bağımlısı ol da görelim seni :D
Spor yapmak icin ille de bir kilo sorununa sahip olmak mi gerekiyor neden boyleyiz neden ille de ya kilo almak ya da vermek icin spor yapariz ki
Hadi o da bir yana onemli de degil ama sen arkadas cevreni degistir guzelim
vakit olmuyor ya illa motive edici bir şey olması gerek
arkadaslarinin zoruyla? cidden arkadaslarini mi dinliyosun abi hahdhahfjwjd yani bazilari cekemedikleri icin söylüyo olabilir ki zayif degilsin o kadar ve belin de kopcak gibi ince degil o kadar yani arkadaslarinin sorununu anlayamadim acikcasi
Kendin için yapıyosan okey de milletin zoruyla spor mu yapılır niye seni etkilemelerine izin veriyosun. Hele ki zayıf bi vücudun yokken? Yani kilon iyi de ideal duruyo hiç de öyle cok zayıf bi vücut yok tam tersi alırsan fazla gelir
Var da kanks kilom kimseyi ilgilendirmez. Zayıf değilim bence normal kilodayım
sorma ya ben böyle mutluyum diyosun anlamıyolar
Aynen yaa. Yok yok sen kilo al bence yakisir falan. Yaw sana ne belki ben kendimi böyle daha güzel buluyorum. Malsınız nesiniz yaa
Kilo almak amaçlı değil de fit kalmak için yapman gerekiyor. Umarım arkadaşların seni yanlışa sürüklemiş olmaz. Düşük ağırlıklarla çalış
Görseldeki sen misin? Zayıf değilsin ki. Normal beden bu.
gel de laf anlat işte
Bu sen misin iyi görünüyorsun
Kilo almış halin ise.
2 aylık halim bu ama gel de laf anlat işte... 1-2 kilo aldım
Ciddi misin görseldeki kişinin fiziği zaten çok iyi.
Hep başlamak isteyipte başlayamadım yaşıyorum ben daha
Kilo alma sakın yazık edersin şu güzelim fiziğe arkadaşların seni kıskanıyor bence :)
Spor iyidir ama sağlıksız bulunacak kadar da zayıf değilsiniz bence ideal.
Keşke olsa zayıflamak için başlamam gerek ama yalnız başıma üşeniyorum işte..
Kimse için bir şeyler yapmak zorunda değilsin ki kendi kendine iyi olmaya bak
Baya bir özgüvensiz gördüm seni zira hiçbir problemin yok
Arkadaşlarının sîkiyle gerdeğe giren, standart koyun zihniyeti
benle 1 hafta takılman kilo alman için yeterli olur :D
İyi beslenmiyorsan mental yorgunluğa devam edeceksin
Diyetisyen olarak söylüyorum çok düzsün kıvrımın yok
Yok ben vermeye çalışıyorum. Spor yapsam çok güzel olacak tabii.
Zorla spor mu olur Allah aşkına isteyerek gitmedikten sonra verim olmaz zaten
kendi başıma da gitmezdim maalesef alışcaz
@TheAngarianX den bir maşallah
sadjlkasjd teşekkürler
Bence vücudunu şekillendir ama kilo alma.
en mantıklısı bu ya
Kilon normal senin kg kıskanmıslar
olabilir çirkefler :D
Fizigin gayet guzel, kilo alma bence
3-4 kilo daha aldıracaklar bana :D
Cok zayıf değilsin ama aktif hareketli olmak güzel
evet ben de spor olması yönünden gidiyorum artık
Arkadaslarin istiyo diye mi gidiyorsun cidden
yoksa üşenirdim ben ya :/
Bencede başla nereye kadar
G. tün göbeğin çok iyi olmuş ama :)
Yok, ben kendim gidiyorum
Güzel arkadaşlar edinmişsin şanslısın..
spor iyidir. En kötü arkadaşın böyle olsun
Garip ilginç olağanüstü
Keşke birileri de beni darlasa hahah
benide spor yapmam için zorluyorlar
Kimse için zorla bir şey yapmam!
Malzeme sağlam görünüyor spora devam
Arkadaşlarını kafana çok takma
Bence gayet iyisin.
Memnun musun degisiminden? Kac kilo aldin
daha 2 ay olduğu için pek değişimden söz edilemez ama 1-2 kilo aldım şu anlık pek sık gidemedim, alışmaya çalışıyorum, beslenme önemli
Nasil besleniyorsun zor mu beslenme olayi?
Hasetinden çatlayacak kızlar var şimdi 😂
Sen mi
ay nerden bildin :D
sen mi?
nerden bildin akıllı :D
ben odtü mezunuyum kaldırım mühendsiliği okudum
Zorla spor olmaz :)
alışacağız artık
Yakışmış ama 🤣
Spora gidince kilo alınıyor mu gerçekten?
evet tabii düzgün beslenmek de önemli ama vücut ağırlığıyla kas yapmak biraz zor, o yüzden spor salonunu tercih ettim
Gayet iyisin?
teşekkürler aşk kadın? sen de çok güzelmişsin
bu ben ya asla kilo alamıyorum
Bence iyisin böyle
Bahreyn prensi
Bence kilo alma böyle iyisin
Eee bundan bize ne?
Bilemedim
Bize ne ya
Benimkilerde hastaneye diye tuturuyor kdjsjs
Bence gayet güzel bir fizik spora ihtiyaç yok
Hadi kolay gelsin
Peki biz ne yapalim
Karışanım yok
E cok iyisin zaten
gayet seksisin kanka
teşekkürler
kimseye bakma kıskançlıktan yapıyor arkadaşn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?