Squat yaparken ağırlığı belime bağlıyorum, doğru mu?

ya benim skolyozum var bu yüzden omurgama ağırlık bindirmemem lazım. bende şöyle düşündüm squat yaparken bu ağırlığı iple belime bağlasam omurgama değil bacaklarıma yüklemiş olurum diye düşündüm. 5 kilo su şişesini iple belime bağlayıp öyle squat yaptım sizce bişey olur mu doğrumudur bilemedim
Squat yaparken ağırlığı belime bağlıyorum, doğru mu?
Cevapla