Göztepe 0 - 2 Beşiktaş: Kartal, 9 kişi kaldığı maçı kazanmayı başardı! Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar Beşiktaş İzmir 'de Göztepe'yi 9 kişi kalmasına rağmen 2-0 yendi.
Maçın golleri 27' larin ve 32'de josef de souza'dan geldi...
Rosier ve josef ilk yarıda kırmızı kart gördü.
Maçı nasıl buldunuz?
Göztepe 0 - 2 Beşiktaş: Kartal, 9 kişi kaldığı maçı kazanmayı başardı! Maçı nasıl buldunuz?
Göztepe 0 - 2 Beşiktaş: Kartal, 9 kişi kaldığı maçı kazanmayı başardı! Maçı nasıl buldunuz?
Cevapla