Evet arkadaşlar Beşiktaş İzmir 'de Göztepe'yi 9 kişi kalmasına rağmen 2-0 yendi. Maçın golleri 27' larin ve 32'de josef de souza'dan geldi... Rosier ve josef ilk yarıda kırmızı kart gördü. Maçı nasıl buldunuz?
Göztepe 0 - 2 Beşiktaş: Kartal, 9 kişi kaldığı maçı kazanmayı başardı! Maçı nasıl buldunuz?
Göztepe'nin zaten ahı gitmiş vahı kalmış. Beşiktaş için de antreman oldu diyebiliriz. Göztepe bu sene resmen hayal kırıklığı oldu. Ben bile çok şaşırdım. Umarım bir an önce kendilerini toparlarlar.