Yeni, sisteme, kondisyona çok önem veren bir hoca var şu an Beşiktaşta ve bu oyuncu kadroyu kendisi kurmadı bu yüzden bu sene sistemini en azından sezon sonu kadroda kalacak oyunculara daha iyi ezber ettirecek bir zamana sahip. Bu kadro kurulurken hatalı kuruldu zaten aylarca top oynamayan, bitiriciliği kötü olduğu için Chelsea de şans bulamayan vb türevdeki oyuncuları transfer etti Beşiktaş ve yeni transfer denilen neredeyse hiçbir oyuncudan verim alınamadı.
Türkiye Liginde baskı kuran, sert ve bitirici oyuncular iş yapıyor yani Pjanic gibi ayağı yumuşak, ara pas deneyen veya Batshuayi gibi çok gezen forvetler alan bulamadıklarından etkili olamıyorlar ve doğal olarak başarısız olunuyor ancak seneye ben Beşiktaş'ın oldukça başarılı olacağını düşünüyorum.
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Beşiktaş genel manada oyunun hakimiydi rakibine net pozisyon vermedi fakat golcü eksikliğinden dolayı gol de atamadı. Bu sistemde Rosier ve Rıdvan çok efir sarf ediyor. Ridvani Umutla değiştirdi fakat Rosier 90 dakikayı kaldıramadı son 20 dakika mecali kalmadı hatalar yaptı. O dakikalarda Kerem kalafat oyuna girse hücum aksamazdi fakat maalesef kerem kadroya dahi alinmadi.
Beşiktaş bu maçı kazansaydi Avrupa bileti için rahatlayacaktı fakat işini zora soktu.
Aboubakar girdiği pozisyonları gole çeviren bir isim, genelde 10 gol pozsiyonuna girip sekizini gol yapabilen bir adamdı, mesela batshuayi 10 pozisyonda ikisini ancak gol yaptığı için takım sıkıntı yaşıyor...