Evet arkadaşlar fenerbahçe kadıköy'de göztepe'yi 2-0 yenerek galibiyet serisini 5 maça çıkardı. Maçın golleri 4' serdar aziz ve 83'te penaltıdan arda güler'den geldi... Maçı nasıl buldunuz?
Fenerbahçe 2 - 0 Göztepe: Sarı-lacivertliler galibiyet serisini 5 maça çıkardı! Maçı nasıl buldunuz?
@11907stanbul1907 bence maç çok gelgitliydi göztepeye hiç atak şansı vermemeliydiler. Göztepe kaleye her geldiğinde kaleyi tutturdu şükürler olsun ki kalecimiz Altay çok güzel şekillerde tüm pozisyonları bertaraf etti. Arda'nın maça girmesi penaltıdan 1 gol kaydetmesi 1 gol kaçırması fenerbahçenin alt kadrosundan genç takımından yetişmesi gelmesi kendisini kanıtlaması çok onur ve gurur verici bir durum. Türkiyeninde genç takımlarında paf takımlarında cevher var. Bunuda görmek beni çok duygulandırıyor. Güzel bir maç izledim. Allah daim etsin. Sezon sonunda ŞAMPİYONLUĞU nasip etsin. amin.
2. lik yarışı olunca Fenerbahçe Bayern oluyor. Şaka bi yana İsmail Kartal şuanda çok başarılı. Takıma disiplini getirdi. Mesut'u kadro dışı bıraktı diye linç yemişti ancak bir futbolcu takımdan büyük olamaz.( Tabi ki Ronaldo ve Messi dışında) Göztepe maçında hem istatistik hem skor bakımında önde olup maçı hak etmişler tebrik etmek lazım.
Geçen sene zaten emre belezoğlu ile devam etmeyip hata etti ali koç, eğer bu senede aynı hatayı yapar ve başarısız olursa kendisi istifa etmek zorunda kalır!