Beşiktaş - Gaziantep 0-0 berabere kaldı. Beşiktaş lig'deki ilk puan kaybını yaşadı! Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar beşiktaş zorlu gaziantep deplasmanında 0-0 berabere kalarak lig'te ki ilk puan kaybını yaşadı!
Maçı nasıl buldunuz?
Beşiktaş - Gaziantep 0-0 berabere kaldı. Beşiktaş ligdeki ilk puan kaybını yaşadı! Maçı nasıl buldunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Beşiktaş dün gece özellikle ilk yarı iyi oynamadı ve maçın son anlarında gaziantep galibiyeti kaçıran taraftı ancak kenan karaman'a yapılan hareket net penaltı! Yani beşiktaş kötü oynayabilir tamam ama var hakemleri ne halt eder o ekran karşısında? !
Beşiktaş - Gaziantep 0-0 berabere kaldı. Beşiktaş lig'deki ilk puan kaybını yaşadı! Maçı nasıl buldunuz?
Cevapla