




Sen böyle bir şey istiyorsun muhtemelen. Bu tarz fizik için ağır değil hafif kilolar ile çalışılmalı. Ve çok temiz beslenmelisin, günümüz şartlarda yüksek maliyetli olur. Ya da uzman bir diyetisyenden yardım isteyebilirsin. Beslenme okeyse antrenman konusunda işte hafif kilo ve az tekrar yapmalısın. Maksat var olan fiziği sıkılaştırmak. Eğer ağırlık sayısı artarsa kas kütlesi artar ve büyüme yönelir. Bunuda sen istemezsin.
Teşekkür ederim cevabınız için, aslında pazılarım ve calfler kaslansın istiyorum. Mesela bu kadının da üst bacağı bana biraz kalın geliyor ama o karın ve bel kısmı tam benim istediğim gibi
Rica ederim, dediğim gibi büyümesini istediğiniz bölge için ağırlık odaklı çalışın, diğer bölgeler ise hafif ağırlıklı çalışın. Günlük almanız gereken protein miktarını hesaplamayı sakın unutmayın en önemlisi bu.
Teşekkür ederim, peki mesela bir şey sormak istiyorum. Düzenli yüzme, koşu ve ağırlıktansa pilates vs yapsam böyle sıkı bir vücut elde eder miyim kaslıdansa?
Hafif ve çok tekrarlı antrenmanlar yağ yakma ve parçalanma odaklıdır yani aslında hacim almak yerine kasları daha çok şekillendirmeye yarar. Bu nedenle antrenmanları bu şekilde planlayarak istenen etki görülebilir.
Çok teşekkür ederim
alttaki daha güzel aslında ama baldırları bayağı kalın biraz daha ince olabilirdi, bacak çalışırken ağırlık arttırmazsan öyle olmazsın yani takma kafana.
Ya işte baldılar çok kalın ve şişik onun dışında bir sorun yok ama üst bacak çok şiş
foton var mı?
Yok yok şeyin baldırı çok şiş dedim benim soruya koyduğum ikinci fotodaki
işte o abartı abartı olmayanları da var ama.

şu kızınki abartı değil mesela tam kıvamında.
Mesele kalça değil, üst bacak. Üst bacak o kadar şiş olmayıp kalçası çok güzel olan da var
evet haklısın da üst bacakta azda olsa şişik durması lazım dümdüz olursa estetik olmuyor.
Dümdüz demiyorum ama o fotodaki gibi şişik olunca güzel olmuyor
Bunu guzel bir spor hocasi ve diyetisyen esliginde yapman gerek bence. Ben de fitness yapiyorum cok fazla kaslanmamak icin agirliklarimi daha hafif tutuyorum amacin sikilasmak hafif karin kası vs. Sende boyle yapip ayriyeten kaslanmasini istedigin bolgeye çalışabilirsin
Teşekkür ederim çok sağ olun, diyetisyen ve spor hocası bu konuda yardımcı olur değil mi?
Teşekkür ederim çok sağ olun, önerebileceğiniz spor salonu var mı?
Teşekkür ederimm
Cevap
5Cevap
Kas yerine farklı entreman yapmalısın ağırlıktan ziyade form tutacak hareketler yani
Yağ oranın düşük kas oranın fazlaysa zaten güzelleşir
Öyle oluyor fakat şunu diyorum, kaslarım mesela biraz daha devam edersem şişmeye başlayacak. Benim bunu engellemek için ne yapmam laızm
Ya korkma kasli ol ya nolacak
Kasli hatunlari tek geçerim
Ama ben çok sevmiyorum deltoid vs çok kaslı olunca çok hoşuma gitmiyor, üst bacak böyle erkek gibi olunca bana hoş gelmiyor
Kesinlikle yanılıyorsun bence tabi zevkler tartisilmaz da. O kadar kasli olabileceğine emin misin? Kolay diil ki bu attığın fotodaki gibi kas sahibi olabilmek
Tabi boy da önemli kisa boyluysan bu kadar kas iyi durmayabilir belki.
Bakın şöyle diyeyim gerçekten abartmıyorum, gerçekten yüklenirsem üst bacağa cidden örnekteki gibi olur. Ciddi söylüyorum çünkü genetiğim gerçekten kaslı. Boyum evet uzun değil o yüzden çok kaslanmak istemiyorum
O zmn cok tekrar az yük prensibi ile calisman lazim. Yağı azaltirsan kas oranın artsa da bacak hacmen kalın olmaz.
Çoğu fitness modelinin isteyip de imrendiği vücut tipi var sende :)
Teşekkür ederim öneriniz için, pazılardaki, calflerdeki kasları çok seviyorum fakat üst bacak çok kalın olunca pek hoşlanmıyorum
Deltoid ve calf ve karin benim de en sevdigim ama quadlar da önemli yaa :) bence birak kalin olsun güçlü gösterir. Boyunuz kac cm bu arada?
Baya kısayım, anne baba kısa olunca 😂 157 galiba, ben quadlarda sadece yanda çizgi çıkmasını seviyorum. Ama en sevdiklerim dediğim gibi calf ve pazı
En güç gostereni pazi kesinlikle de :) var mı belli mi pazi sende?
Var var çok şükür en sevdiğim 😂 sizin beğendiğiniz kaslı kadın var mı yani az çok aklımda canlansa demek istediğiniz? Yani genel fizik anlamında
Var tabi :)
Ruhz bedzir
Erika darago
Iyidir mesela :) bicepsleri ön planda çalışıyorlar
Bunlar daha cok feminen 😊 ama maskulen fizikliler de hoşuma gidiyor mesela daha geniş omuzlu olanlar gibi
Aa siz baya baya kaslı seviyorsunuz
Aynen :) ki bence bu iki yazdığım kiz cok kasli diiller 😁
Anladım ben sizin tarzınızı, geniş omuz vs seviyorsunuz. Bu yarışmalara çıkan kaslı kadınları peki?
Onlar bence aşırı geliyor
Evet bana da fazla geliyor.
Bu attıgım kızlar da zaten kaslarını kasmadıgı surece kaslı durmaziar ki
kas yapmak isteyen bir kiz tanıdığıma sevindim :)
Yook ben istemiyorum bende kötü duruyor, ama geniş omuz aşırı olunca sevmiyorum. Dediğim gibi calf ve pazı seviyorum
Calf in yeri ayri bende de :)
Mantikli olan zaten senin istediğin vücut tipi.
benim dedigim bi benim beğendiğim vücut tipi. Benden baska beğenen gormedim zaten 😁😁
😂😂 Öyle düşünmeyin, beğenmeyen olmasa o vücut tipini yapan olur muydu 😊
O da doğru aslinda 😁😁hic böyle düşünmemiştim.
Her bölge kas yakışıyor bence kadınlara, ben biraz daha iri yapililari daha cok beğeniyorum. Ha bana sorsan ben de öyle iri yapili degilim ama 😁😬
Olsun, insan insanı beğenebilir sonuçta. Aslında ne garip herkesin farklı farklı sevdiği şeyler var
Kesinlikle ve benim beğenileri çoğunluğa göre cidden garip 😁
Olsun herkes farklı sonuçta
www.instagram.com/.../?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Bak bu kiz ideal
Aaa takip ediyorum bu kızı evet bence de güzel, ben krissy cela yı da beğeniyorım
Dehsetmis cidden 😝😁
Çok güzel bir de
Evet yüzünü cok degerlendirmedim de fizigi güzel yapmis. Kalcaya bacaga falan iyi çalışmış. Full kas da defil hafif tatli bir yag da var
Aslında kasık kısmındaki kemikleri vs çok belirgin, bacak kısmında pek yağ yok gibi ama kalça vs çok güzel olmuş bence de
Yok yok hic kusuru yok 😁😝
Yok zaten mis gibi
O kemiklerine sanırım yapabilecegi bisi yok genetik
Olabilir bilemiyorum artık ama çok beğeniyorum o kadını, ama bir tııık üst bacağı fazla kaslı geliyor ama onun dışında harika
Ust bacagi da güzel ya seksi geldi bana baya
www.instagram.com/.../?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Bak sana fazla gelecek ama güzel bence bunun bacaklari :)
Yook ya bana çok büyük geliyor onlar, ben şey seviyorum böyle protein tozsuz şişmemiş spor yapıldığı belli, üst bacak çizgisi belli olan ayarında üst bacak kası
Senin dedigin daha mantıklı kesinlikle.
Sizin sevdiğiniz de kötü değil ama bende mesela çok kötü durur o
Hak verdim şimdi düşününce
Öyle yani
Calf i de kadinlar pek sevmez sanki ama sen seviyorsun
Ben seviyorum baya ama yine dediğim gibi abartılı olmayanını
Calf cok yakışıyor bence de ve zor da gelişiyor bildigkm kadariyla
Evet ama düzenli yürüyüş vs yani yürüyüşten koşuya geçilirse ve düzenli olursa belirginleşiyor kısa sürede yani bende öyle oluyor
Şanslısın ya cidden :) millet ne uğraşıyor o kas için
Teşekkür ederim, fazlası kötü ama
Yürüyüş ağırlıklı çalış
Ama tek yürüyüş de olmaz ki
Kas iyidir güçlü kılar
Evet haklısınız fakat yeterince var ben artık şişmesin istiyorum çünkü fazlası kötü duruyor
Bende kas istiyorm ya
Kilo almanız zor mu
Kilom iyi de şınav çekmede zorlanıyorum
İlk başla dumbellla kilo arttırma arttıra kollarınızı güçlendirip deneseniz belki kolaylaşabilir
8 kilo yapsam
Ohoo fazlasıyla iyi ama bir anda 8 ile başlamayın hiç dumbell çalışmadıysanız
Yok be 2 kg ile başlamıştım
He iyi o zaman
yeme icme..
Ne saçma soru olmuş
Teşekkür ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?