Çok zayifim, kas mi yapmaliyim yağ mi depolamaliyim?

Boyum 180 kilom 56. Kilo almak istiyorum ama kafam iyice karıştı. Bazı sorular soracağım cevaplarsanız sevinirim gerçekten. 1. Şimdi ben zayıf görünümümden kurtulmak istiyorum, kas mı yapmalıyım yoksa yiyip içmeli miyim? 2. Kilo alırken spor yap diyorlar ama o yağ yaktırmıyor mu daha da zayıflamaz mıyım?
3. İlla da diyetisyene ya da spor salonuna mı gitmeliyim?
Çok zayifim, kas mi yapmaliyim yağ mi depolamaliyim?
Cevapla