Boy 190. kilo 73 Naptiysam kilo alamıyorum. isten yorgun geliyorum spora vakit kalmıyor. kollarim baya ince. tisort giyince icinde kayboluyorum resmen moralim bozuluyo bu yüzden hep uzun kollu giyerim. bu durumdan nasil kurtulurum ya
Güncellemeler
+1 yıl
Manita bile vitaminsiz diye şaka yapıp duruyor
Zayıf olduğum için tişört bile giymek istemiyorum, ne yapmalıyım?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Fitness git kanka yenekle kg alırsan boş kg alorsın
Bahane uydurma
Kolum kadarsin
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!