Zayıf olduğum için tişört bile giymek istemiyorum, ne yapmalıyım?

Boy 190. kilo 73
Naptiysam kilo alamıyorum. isten yorgun geliyorum spora vakit kalmıyor. kollarim baya ince. tisort giyince icinde kayboluyorum resmen moralim bozuluyo bu yüzden hep uzun kollu giyerim. bu durumdan nasil kurtulurum ya
Güncellemeler
+1 yıl
Manita bile vitaminsiz diye şaka yapıp duruyor
Zayıf olduğum için tişört bile giymek istemiyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla