Aşırı zayıfımm ne bacak ne kalça ne göğüs hicbiseyim yok. Bi deri bi kemik derler ya aynen öyle. Ne giysem denesem yakışmıyor normal olarak. Moralim ozguvenim cok az bu yuzden. Ne yapacağım? :(((
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılDiyet yap 6 övün ara ana öğünleri aksatma 15 tane hareketi günde onkez yap yemek yemeden önce su içme yemeği yedikten sonra su iç yani mideni balon gibi yapmalısın yiyeceklerle her gün günde bir kez spor yap ölçülü şekilde ben diyetisyene gittim diyetisyenin dediklerini dedim sana ilk hafta zorlanirsin ikinci hafta da da sonra alışırsın bu düzene düzenli beslendikten sonra düzenli ölçülü şekilde spor yaptıktan sonra kilo alırsın ben faydasını gördüm iki haftada iki kilo aldım doktora giderek de vitamin alırsan öylede kilo alabilirsin iştahın açılır
03 Yorumla- +1 yıl
Yani diyetisyenin bana gösterdiği 15 tane farklı hareket var bu hareketlerden onar tane yapmamı istemişti
- +1 yıl
You tubeden bazı hareketler var oradan bakıp öğrenebilirsiniz
En İyi Cevaplar
- Sağlık konusunda 479 cevap paylaştı.
+1 yılBende senin gibiyim 1.74 boy 50 kiloyum. Dahiliyede kan tahlili yaptır önce vitamin eksiği falan varsa ona göre diyet yapabilirler. Normalse spora başla veya evde ağırlık kaldır bir yandan çok yemek ye. %70 yemek, %30 spora yogunlas. Ben çok inat ettiğim için ayda 4 kilo alabildim devam ediyorum
10 Yorumla
Bir diyetisyene gidip sorununuzun çözümü için ilk adımı atmalısınız. Muhtemelen hormonal bir durum. Bir süre ilaç kullanmanız gerekebilir ama ondan sonra normal kiloya geldiğinizde hayat her açıdan daha güzel olacak..
00 Yorumla
- Sağlık konusunda 455 cevap paylaştı.
+1 yılboş ver ya ne kilo alacaksın ben vermek için çaba ediyorum olmuyor insülin direncine takıldım kilo aşağı inmiyor hem evlenip beben olunca kilo alırsın merak etme
05 Yorumla
Soran+1 yılSağlık sorunlari yuzunden anne olamiyacagim ben
- +1 yıl
neden özel olmazsa Allah şifacıdır o ol dediği zaman olur sen hiç merak etme ne insanlar var anne olmayacağım ben diyor ama oluyor Allah de gerisin ona bırak dualarım seninle rabbim senin anne olmanı hasıl eylesin tez zamanda
- +1 yıl
Kaç kilosun
- +1 yıl
@nağmeyusracglyn ben mi
- +1 yıl
Ay yok kusura bakma yanlış kişiye yorum yapmışm🤭
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
72
Cevap
62Cevap
- Sağlık konusunda 39,9b cevap paylaştı.
u +1 yılBiraz kalorisi yüksek beslenmeyi dene
10 Yorumla Kilo alamamanın bir çok nedeni var
•Metabolizmanın hızlı çalışması: Bazı insanların metabolizması diğer insanlardan daha hızlı çalışıyor. Bu durumda vücut alınan kaloriyi enerjiye dönüştürür.
• Hormonların çok çalışması.
•Bağırsaklarda parazit olması, tüketilen besinlerin vücut tarafından sindirilmesini zorlaştırır.
•Yetersiz ve düzensiz beslenme, öğün aralarını uzun tutma ve iştahsızlık.
•Kişinin psikolojik sorunları da etkili olabilir. Stres, depresyon, üzüntü ve travma sonucunda iştah kapanabilir.
Bunlar kilo alamamanın başlıca nedenleri. İç Hastalıkları uzmanına görünebilirsin.53 Yorumla
Soran+1 yılSon 2 aslinda benim sorunum.
Soran+1 yılAma harika anlatmissiniz tesekkur ederim
+1 yılÇok yediğin halde kilo alamıyorsan büyük ihtimal genetiktir. Bazı insanlar ne yaparsa yapsın kilo alamıyor. Bazı insanlarda kilo veremiyor.
Yemekte iştahın yoksa ya da sen yememeyi tercih ediyorsan. Doktora git. Fiziksel ya da ruhsal bir sorun var mı öğren.
Daha sonra doktorunun dediklerini uygula.
Tüm bunları yaptın yemek yemeyi arttırdın yine olmuyorsa genetiktir. Yapacak bir şey yok. Seni beğenen böyle beğensin. Çok kafaya takıp kendini yıpratma.
Artı evlenince çocuk yapınca ya da 27 -28 yaşından sonra gençlik gitmeye başladıkça kilo almalar da başlar. Genetik olarak kilo almaya yatkın olmasan bile mutlaka az da olsa kilo alırsın.15 Yorumla- +1 yıl
O iş öyle olmuyor evlenmek cocuk yapmak vs vs kilo alınmıyor banada öyle diyorlardı ama ben hala alamadım yerimde sekiyorum
- +1 yıl
bende ne yaparsam yapiyim hiç alamıyorum
- +1 yıl
Olmayonca olmuyor valla
- +1 yıl
@İlknury4141 Bende zaten bir ihtimal dedim. Çok çok az da olsa bazıları kilo alabiliyor. Fakat genetik yapı her şeyi belirliyor. Bazıları 1 gram bile alamıyor. Yapacak bir şey yok. Böyle yaşamaya devam edeceksiniz.
- +1 yıl
@kral-katili Hayırlısı olsun. Boş verin. Zayıf olmanın da bazı iyi yönleri mutlaka vardır.
Gizli Üye(30-35)+1 yılSorun belli çözümü de belli. Kilo alamıyorum diye bir şey yok. Kalori hesabı yapmıyorum, günlük protein, karbonhidrat vs. ihtiyaçlarımı karşılamıyorum vardır.
Vücut ölçülerini al, agirsaglam kalori hesaplama sitesine gir, cinsiyet seç ölçülerini yaz sonunda sana kilo alma kalorisi vericek, o kaloriyi almaya çalış. Gidip bimden, cici bebe, yoğurt tam yağlı, yulaf müsli granola + süt gibi karışımlar ile çok rahat alırsın.
Bende kilo alamıyordum, 1.5 ayda 7-8 kg aldım? hesap ile her şey oluyor27 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@Filo01 Ben size orada örnek verdim, ayrıca benim yazdığım sizin vücut ölçülerinize uymaya bilir. Ben 1.69 a 53 kilo bir şeydim, şu an 61 falanımdır.
Aklımda kaldığı kadarıyla beslenmemi yazayım size.
Sabah 200 gr tam yağlı yoğurt,
30-50 gr arası tam yağlı beyaz peynir,
50 gr yulaf ezmesi (bol lifli ve proteinli olanlar var, lifalif gibi) + 30 gr müsli + 30 gr granola + 20 gr bitter + 350 - 400 gr tam yağlı süt. Bunlar bir karışım, önce kaynatıyorum, çikolata falan tam dağıldığında ocağı kapatıp buzluğa katıyorum, ne tam sert ne tam yumuşak haline gelince çıkarıp yiyiyorum
Sadece bu sabah kahvaltısında, bol protein ile beraber nerden bakılsa 600-700 kalori var sanırım. Ki benim gibi biriyseniz zaten kalori ihtiyacınızıın 5 de 1 veya 1.5 uğunu karşılamış oluyorsunuz.
Öğleye gelmeden ara öğün olarak, 20-30 gram antep fıstığı gömüyorum.
Yanına da varsa yoğurt yerim yine 200 gr
Öğlen genelde evde yemek olduğu için pek bir şey yapmıyorum, evdekini yerim, öğleden sonra ise ikindi gibi, yer fıstığı 100 gr koyarım gömerim, yanına her zamanki gibi yoğurt olur :d
Arada da spor yapmalısınız, tabii, bunlarda da yağ var aldığınız yağları göbeğe gitmesini istemiyorsanız spor yapmalısınız, ama kardiyo egzersizleri gibi değil, ben spor salonunda bütün vücut atıyordum, sizde karın egzersizleri, bacak egzersizleri gibi şeylere odaklanabilirsiniz sanırım
Aralarda da 1 paket cicibebe yemek önemli.
Yatmadan önce de 2-3 yumurta kırıp yatmaya özen gösteririm.
Bu tüm ihtiyaçlarımı BİM gibi yerlerden gideriyorum ben
Cevap sahibi+1 yılyumurtaların tanesinin 60 gram aşşağısında olmamasına dikkat edin bence, 1-2 gramdan bişi olmaz da, 52 53 gram olan küçükler var, o tür durumlarda, her o ağırlıkta olan yumurta için 1 yumurta daha koyun derim.
Ekmek yememeye de özen gösteriyorum bu aralar, hani yerim de öyle abartmam, yıumurtayı bile bazen çatal ile yerim yani :D
Cevap sahibi+1 yıl@snm315 google'a o şekilde yazarsanız çıkar
Cevap sahibi+1 yıl@snm315 rica ederim
+1 yılKilo almak için özel diyet yapmana gerek yok. Daha fazla sağlıklı beslenip günlük protein ihtiyacını tamamlaman gerekiyor. Kilo alayım diye hamburger ya da makarna yiyip durma. Sağlıklı kilo alabilmen için link. Ayrıca buraya yazma çok abaza var. Saçma sapan yorumlar yapıyorlar. Onları dinlemek yerine attığım linke bakabilirsin ve normalde diyet yapmana gerek yok ama diyetislenle görüşebilirsin. Bir de araştırmalar yapmanı öneririm. İnternet çok büyük bir kolaylık yanlış bilgiler olsa da doğtu bilgiler de var. Araştırmalar yapıp doktorlarla görüşmen çok daha doğru olur.
10 Yorumla
+1 yılHeralde evde kilo almaya çalışmışsındır peki diyetisyene ya da spor hocasına gittin mi?
Ben de eskiden anoreksiyaya yakalanmıştım gerçi benimkisi daha farklıydı 33 kiloya kadar düşmüştüm neyse ki bünyem sağlam çıktı da komaya düşmedim neyse işte o kadar zayıflayınca yüzümde et falan kalmamıştı vücuttan çok yüzüm kötü duruyordu senin de öyle mi? Yoksa sadece vücut mu?01 Yorumla- +1 yıl
Boyun kilon kaç
+1 yılTek yapman gereken bol kıyafetler ve enine çizgileri olan kıyafetler, ilizyon dediğimiz tarz vardır onları araştırabilirsin tıpkı şişman birisinin zayıf görünmek için, korse ve ya düz çizgiler olan kıyafet giymesi gibi
10 Yorumla
+1 yılBence bu sorunu her zaman yaşayacağın için biraz kilo almalısın. Zayıf insan kilo aldığında vücudu estetik durur. O zaman her giydiğin yakıştığını göreceksin
10 Yorumlamerhaba bende zayıfım (41 kilo) cici bebe yemeye başladım göğüslerim büyümeye başladı aynı şekilde göğüslere taktığım için destekli kulanıyorum en azından özgüven veriyor. Diğer sorunlar için diyetisyene ya da gymye gidebilirsin. Ne olursa olsun güzellik algıları için pek üzülmene değmez mutlu olmaya bak <3
10 Yorumla
+1 yılDestekli kullanırsan üstü halledersin kalca felan içinse bol pantalonlar dene üstüne dar crop felan giyersin cok iyi olur. Bide fileli salaş etekler yakışır
10 Yorumla
+1 yılDiyetisyenler hem kilo almak için hem kilo vermek için varlar aslında. Boyuna göre sağlıklı olan kilon neyse seni ona göre yönlendirir görünmeni tavsiye ederim ayrıca sadece karbonhidrat ağırlıklı beslen diyenlere inanma oda hızlı kilo aldırıp yağ olarak bırakır sonra yağları vermek için uğraşırsın diyetisyene git en doğrusunu o bilir birde bölgesel squat yap YouTube da videoları var
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen 46 kilo falanım kalçam kocaman gogusler yine buyuk bu birazda genetikle alakali 40 kiloyken de kalcam buyuktu mesela. Cunku anne tarafi oyle genetik olarak onlara cekmisim onun disinda git doktora kan tahlili ver vitamin ilaci kullan ve istahin acilmadan kilo alman mumkun degil istah acici falan kullan istah acilinca otomatikmen yiyorsun zaten
07 Yorumla- +1 yıl
46 kilo olan birinin kalçası kocaman falan olamaz sallama. Göğüs olabilir evet ama kalça olmaz, sana büyük geliyodur sadece
Cevap sahibi+1 yıl@AfiliYlnzlık sanane kardesim benim fizigimden gordun mu yorum yapiyorsun sapik gibi yorumlar nerden bileceksin sen
Cevap sahibi+1 yıl@simalks kudurma
- +1 yıl
Yav kes sapıklikla ne alakası var andaval. 46 kiloyum diyosun kalcam kocaman diyosun kimi yiyosun sen anasını satayım, senin fizigin çokta seviim değil zaten ama. ben burada sallamana yorum yapıyorum. 46 kilo olan birinin kalçası dolgun falan olmaz spor yapsın yine olmaz kimi kandırıyosun sen anca kendini kandırırsin
- +1 yıl
Duzenli bir diyetisyen tarifi ve de sporla başarabilirsin tabı öncelıgınde doktora gitmelisin kilo almanı engelleyen hastalık nedır diye
10 Yorumla
+1 yılSalaş giyin biraz rahat ol zayıflığınla barış kemik torbası olmak için çabalayan ve aynaya her baktığında kendini patates gibi gören kızları düşün ve nankörlük etme kuru kız kurul baş köşeye ve zayıflığın tadını çıkar 😂
12 Yorumla- +1 yıl
Kemik torbası dedi ya ahhs
- +1 yıl
@Meliscigim000 lisede bana derdi kızın biri hep dedim intikam vakti 😂😂
Kesinlikle vakit kaybetmeden bir diyetisyen e gitmenizi ve verdiği programı harfiyen yerine getirmenizi öneririm. İştah açıcı ilaç desteği önerebilir inanın endişelerinizde boğulmaya değmez. Vakit kaybetmeyin lütfen.
04 Yorumla- +1 yıl
Bencede mantıklı ama ilaçlara ve diyetisyenlere ihtiyaç olduğunu düşünmüyorum kendisine sağlıklı ve sağlıklı kilo aldırıcak şeylerin bir listesini yapabilir
- +1 yıl
Bence evde de spor yapılabilir ama bir spor klubüne gittiğinizde profesyonel desteği aldığınızda evde yapılan dan daha iyi sonuç alabileceğiniz örneği gibi düşünün. Sizde haklısınız buna karar vererek kilosunu normal seviyeye getirmek amaçlı kendiside beslenme programını tasarlayabilir. Fakat metabolizmasını tanıyorsa.
- +1 yıl
Tabikide ama bence bi kendisi yapmalı 1 ay bunu uyguladıktan sonra bir değişim görmüyorsa dr ye danışmalı diye düşünüyorum
+1 yılbende aşırı zayıftım ve giydiğim hiçbir şey yakışmıyordu. diyetisyenin önerdiği bir beslenme programı uyguladım 5-6 ayda biraz aldım şimdi gayet iyiyim. giyim önerisi almak istiyorsan oversize giyin dar kıyafetler aşırı zayıflara pek yakışmıyor
00 YorumlaBence zayıflar da kilolularda biraz bol, dökümlü giyinmeli. Ben de aşırı kiloluyum, biraz heveslenip istediğim şeyleri giymeye kalksam heryerimden yağ fışkırıyor. İkisi de kötü ya
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet genelde o tarz giyiniyorum aynen zayıflıkta sismanlikta kötü
Diyetisyene gitmelisin kilo problemin için öncelikle
10 Yorumla
+1 yılHer gece yatmadan önce cici bebe ve süt 💃 fena kilo aldırıyor
43 Yorumla- +1 yıl
Al bı kaseye cici bebeleri dök sütü de üzerine oh mis
- +1 yıl
Çok güzel iştah açıyor
Göğüslere yapabilecek pek bir şey yok sanırım ama kalça bacak vücut genel yapısı için beslenme programı oluşturup sporla destekler isen sonuç alırsın. Tabi beslenme derken sağlıklı şeylerden bahsediyorum. Tavsiyem bir diyetisyen desteği alman yönünde olur. Aksi halde abur vücut gibi şeylerle kilo almaya kalkarsan hem yağlanma sorunu hem de sağlık sorunlarıyla karşılaşabilirsin. Ve bol bol spor açmak bu şekilde vücudun şekillenir.
00 YorumlaGecici olarak bol seylere yonelebilirsin üst kısımda.
Bacaklarinda ispanyol kesim ile gayet dikkat cekici olursun. Kupeleri iri secersin. Saci kısa kat kat kült kesersin ya da normal at kuyrugu yaparsın. Dolgunlastirici sampuan kullanma kafan bedeninin üstünde minik zarif durur. Kendini üzme boş yere. Her kadın ayrı güzeldir.00 YorumlaBak ne çok talibin var. Seç birisini. Sana oran buran şuran aslında ne kadar da güzel itinayla anlatırlar ikna da olursun 😅 zaten derdiniz belli 🫡
013 Yorumla- +1 yıl
Ahahahhaah güzel cevap
- +1 yıl
Ben naptım be😂😂
Soran+1 yılFarkli amaclarla sorulan sorular kendini gayet iyi belli ediyor. Burada cidden yasadigim bi sorunu insan gibi sordum ve gayet duzgun cevaplar geldi. Benimle ayni sorunu yasayan kisilerle de gayet duzgun bi sekilde yorumlastik. Ama siz insanlari anlamak yerine yargilayo tercih eden taraf olun. Herkes niyetini biliyor bende oyle. Bahsettiginiz turden olan uygunsuz yorumlari pek olmasa da kaale almamayi da biliyoruz cok sukur. Umarim sizin de sizi uzen seyleriniz de bu sekilde yarginlanmaniz. 😊
- +1 yıl
Ay banane beni ilgilendirmez 😂😂
Soran+1 yılTabbiki de oyle. Ben ciddi ciddi sordum cunku bu sorun bi kız icin buyuk bi sorun. Kendimi beğenmiyorum ozguvenimi kaybettigimi hissediyorum artık ve bu psikolojimi de hayatımi da olumsuz yonde etkilemeye başladı 😏
Soran+1 yılFizikten bahsediyoruz ve bi kız icin en onemli yerleri soylemisim. İnsanız ve bolgelerimizin bi adı var kullanma nedenim sadece bu. Yoksa o ayrıntılar +18 bi ifade olsun diye degil. Fizikle alakali Kalca göğüs ve bacak diye bahsetmekten de tahrik olacak bi milletsek yandik ya. bundan da tahrik olunmaz bee 😁
Soran+1 yılYorumlari okudunuz mu? Aslında bahsettiğiniz durum pek yok gibi. Ama yine de eleştirme nedeninizi anladığım için daha fazla uzatmıyacağım kaardesiimmm 😉😂 sadece biraz daha düzgün bi dille anlatabiliriz diye düşünüyorum kendimizi. Yine de teşekkürler 😊
Öncelikle güzel bir diyetisyene git. Kan ve hormon değerlerine baktır. Sonra sporla birlikte karbonhidrat toz ve gıda takviyesi ile kilonu dengelersin inşallah
00 Yorumla
+1 yılSana 4 Önerim Olacak Bunlardan Şu;
1-Psikologlardan Destek Al
2-Doktora Git Genel Kontrollerini Yaptır
3-Beslenme ve Diyet Uzmanlarına Git
4-İyi Sağlam Spor Salonlara Git00 Yorumla
+1 yılHerbalife oneririm.. bu konuda cok basarili olan diyetisyene de yonlendirebilirim. kendim denedigim için söylüyorum 7/24 yazabileceginiz biri ilgili ve işinin ehli biri
00 Yorumla
+1 yılKilo al diyenler neyin kafasını yaşıyor bilmiyorum. Uygun bir spor ve diyet programıyla kas yaparsan çok daha iyi bir görüntün olur. Ama sen yine de kendinle barışık ol
00 YorumlaHer gün aldığın kaloriden fazlasını tüket kilo alırsın. Gerçekten bu durumdan kurtulmak istiyorsan yaparsın.
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet aslında alabilecegimi biliyorum ama o sabir ve irade yok. Uyku düzenim berbat. Vs vs..
Benim arkadaşım da var kaç kilosun bilmiyorum arkadaşım 37 di. Takma ilk olarak ve kilo alabilirsin de kendinin özgüveni olsun ve inan kendine
10 YorumlaFitnessa giderek dengeli kilo alabilirsin bence, düzensiz dengesiz yemek yiyerek ya da kimyasal katkılı şeyler kullanarak elde ettiğin sonuçlar hem sağlık açısından hem görüntü açısından kalıcı olmayacaktır
10 YorumlaMerhaba. Doktora gidip yardım alabilirsin, belki başka sorunun vardır vücudunda ilk onu çözeler, kilo almanda sıkıntı olabilir, ya da az yiyorsundur.
00 Yorumla
+1 yılBir ara bende aşırı kilo verdiğimde öyleydim zorla kilo aldım şu an çok şükür iyiyim normale döndüm. Sende kilo al bence zorda olsa
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSipraktin diye bı şurup kullanıyorum bende baya işe yaradı dört kilo aldım onu kullanmayinca iştahım kesiliyor ama mutlaka tavsiye ederim bende yıllardır 47 kiloydum şimdi 51 kiloyum birçok kişi farketti sana kilo almak yakıştı falan diyorlar
00 Yorumla
+1 yılTam aradığım gibisin ya kuru tahta. Asıl senin özgüvenin olmalı. Sizin gibi zayıflardan güzeli yok. Evet zayıflara düşüyom.
010 Yorumla- +1 yıl
😂😂😂😂
- +1 yıl
Komik mi? Sizde kilo var galiba sjsj
- +1 yıl
@Mlee_sts ben de zayıfım ki sdşlkfs
- +1 yıl
@Mlee_sts boyum da kısa sdfdsf
Ben de zayıfım spora başladım ve diyet programı hazırladım kendime. Hadi sen de başka spor buddy'm ol kapışalim
00 YorumlaSağlık konusunda 541 cevap paylaştı. Üzme kendini zayıf olmak güzeldir bol elbiseleri tercih et
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılAsyalı kızların giyim tarzına bak.
Onlarda bir deri bir kemik ama kendilerine uygun giyim tarzını buluyorlar.25 Yorumla- +1 yıl
Bence en iyi görüş olmalı bravo hiç aklımdan geçmezdi ama doğru onlar çok zayıf oluyor
Cevap sahibi+1 yıl@ktn34 ne kadar spor yapsalarda zayıf oldukları gerçeğini değiştirmiyor 170 boya 40 kilo ideal gören bir toplum yetişiyor.
Kendi vücut tiplerine uygun giyim tarzı buldukları için zayıf olmaları göze batmıyor.
Cevap sahibi+1 yıl@ktn34 tabii ki kıyaslama olmamalı ama konu vücut yapıları değil.
Onların giyim tarzı.
Gizli Üye(18-24)+1 yılİnanır mısın bende sen gibiydim yeni 1 aydır kilo aldım ve biraz daha iyiyim
Bu türden bir soru sormuştum ve bol bol pilav yememi söyledi biri ona uydum ve çok iyi geldi.00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılZ kuşağı kızlarında neden hiç meme yok sütyen gibi askılı ile geziyorlar, bazı tesettürlü olanları ise formaliteden sütyen takıyor destekli kullanıyorlar ama içi boş iki kase gibi duruyor üzerlerinde
00 Yorumla
+1 yılİlk önce doktor sonrada iyi bir spor hocasıyla çalışman lazım ne desem boş.
00 Yorumla
+1 yılYa kilo alacaksin ya da hic bir sey giymeyeceksin hic
00 Yorumla
+1 yılHızlı kilo almak istiyorsan hamburgercilerin milkshakelerinden iç %100
00 Yorumla
+1 yılÖğün atlıyorsundur. 3 öğün ye. Biraz da kas kütlesi lazım. Squat falan yap. Memintoları bilemiycim
00 YorumlaAnne olunca normal manken fiziğine yaklaşırsın boyu halledemeyiz ama fizik düzelir
00 Yorumla
+1 yılHerbalife formül shake 1 kullan yemeklerden sonra tatlı niyetine günde 2 Ogün arkasına kilo alırsın sağlıklı şekilde
06 Yorumla- +1 yıl
Ve bana göre benim göz zevkime görede aşırı zayıf fiziki çok güzel 😊
- +1 yıl
Nerden temin edebiliyoruz acaba ve gerçekten işe yarıyormu öneriyormusunuz
- +1 yıl
Kesinlikle öneririm isterseniz yardımcı olabilirim
- +1 yıl
İstek attım size
- +1 yıl
Tamam bakıyorum
- +1 yıl
Mesaj attım
+1 yılZayıf olmak da güzel bir şey, illa ki yakışan kendini iyi hissettiğin kıyafet vardır.
00 Yorumla
+1 yılYağlı yiyecekler ye kilo al biraz yani verme demiyor al diyorum 40 45 kiloya her şey yakışır
00 YorumlaKloş ve oversize şeyler giy. Aşırı zayıflığını kapatmak için
00 Yorumla
+1 yılBen de kiloluyum yakışmıyor, nasıl zayıfsın taktik ver.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSağlıksız kilo almak istiyosan abur cubur çikolata şekerli yağlı şeyler tüketcen azcık yağlancan. ya da spor yapıp direk yağlanmasan et olarak kilo alcan
10 Yorumla
+1 yılHayat nekadar tuhaf bizde kiloluyuz diye özgüvensiziz
00 Yorumla
+1 yılBende öyleydim hala öyleyim boş ver seni seven oyle sevsin
10 Yorumla- Sağlık konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılYemek koydukları zaman önüne tabak öyle duruyor demek 😂
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBeğenmiyorsan kilo al, özel bir kilo alamama durumu varsa doktora görün
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAra öğünlerini arttır kilo alırsın bu şekilde yaparsan
00 Yorumlaaynı durumu ben de yaşadım defalarca vitamindir odur budur kullandım ama faydasını göremedim en son sipraktin diye bi ilaç kullandım aşırı fazla uyku yapıyo ama bi haftada 4 kilo almıştım
00 YorumlaAkşam yatmadan önce yemek ye bide çerez fındık fıstık falan oda bu pahalılıkta alınmaz ki bana sorarsan ilaç falan alma akşam çok ye yat az bişey kilo alınca sporda yaparsın fit vcudun olsun
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılKilo almak için günlük iki öğün öğlen ve akşam kemik suyu kaynat iç
00 Yorumla
+1 yılAh be canım tek derdin bu olsun sağlık olsun başta bende senin gibiydim yaş gittikçe istemeden alıyorsun zaten keşke eski zamanlarıma dönsem diyorsun ….
00 Yorumla44 kiloyum dikayetim yok
20 Yorumladuzenli spor ve kalori takviyesi yaparsan kilo alirsin yine de alamiyorsan doktora gorun normal bi durum degildir.
00 Yorumla- Devamını Gör (74)
Devamını Gör(119)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer