Besinden uzak durmak kadar ahmakça bir düşünce olamaz. Her besini tukatmeliyiz. Her besinin içeriğinden faydalanmalıyız. Rabbim Her yiyeceği bir marifet vermiş bir işe yarıyor. Yememek mantıksız. Fakat vur dedik de öldür demedik lafını unutmamak lazım. Beşeri yeteri kadar ve dengeli almalıyız. Biz insanlar karın doyurmak için yiyoruz. Halbuki yemeği hayatta kalmak ve sağlıklı olmak için yemeliyiz. Zevk için yemek insanın ömrünü törpüler
Gün içerisinde fastfood dan kaçmalısın. Akşam saatlerinde ve spor hayatının genelinde basit şeker içeren besinlerden, ekmekten ve yağlıdan kaçınmalısın.
İnstagramdan @hakanboylann diye bir antrenör var. O orada arada bu tür sorulara cevap veriyor. Demek istediğim tamamen kesmek değil. Mesela bir omlet yaparsın hafif tuz serpersin ama sıklıkla değil. Zaten tuzun kullanilmama amacı ödem tutmaması için