Evet arkadaşlar başakşehir emre belezoğlu yönetiminde lig'te ilk yenilgisini aldı ve lider trabzonspor daha maçını oynamadan yarın sonuç ne olursa olsun hala ciddi bir avantaja sahip! Ne düşünüyorsunuz?
Başakşehir 1 - 2 Göztepe: Lider Trabzonspor maçını oynamadan, rakiplerinin tamamı puan kaybetti! Ne düşünüyorsunuz?
Göztepe’den beklemediğim bir skor oldu. Maçı da iyi oynadılar. Bu yıl ligde oldukça şaşırtıcı skorlar ortaya çıkıyor. Trabzon’da bu hafta artık iyi kötü şampiyonluğa çok çok yaklaştı.
Başakşehir geçen maçta da Kayseriye yenildi, iki mağlubiyeti peş peşe aldı. Trabzonsporun en iddialı rakibi Konyaspor yarın oynayacak, diğerlerinin şampiyonluğu zorlama şansı şimdiden imkansıza yakın
Trabzonspor galatasaray maçını kaybetse bile rakipleri takıldığı için pek bir etkisi olmaz! Adamlar hala çok avantajlı hele birde galip gelirse rakipleri moral olarakta tamamıyla biter...