Evet arkadaşlar trabzonspor kendi sahasında fatih karagümrük ile 1-1 berabere kalarak şampiyonluğu ilerleyen haftalara bıraktı. Maçın golleri 45+4 biglia ve 58'de vitor hugo'dan geldi. Bu arada haftalar önce trabzonspor'un en yakın rakibine 5-6 puan fark atarak şampiyon olacağını iddia etmiştim ve çift haneli fark olmayacağını söylemiştim ve şu anda tablo oraya doğru ilerliyor... Maçı nasıl buldunuz?
Trabzonspor 1 - 1 Fatih Karagümrük: Liderin galibiyet hasreti 4 maça çıktı! Maçı nasıl buldunuz?
Trabzonsporluyum ve biraz rahavet var takımda ama çok kötü oynanıyorlar aslinda. performans olarak düştüler biraz ama rakip takımlar ektra motive olarak oynuyorlar.1 puan alırsak kar diyorlar kaldiki Karagümrük de bugünkü maçta full defans yapıp konrta atak gölü aradı ve nitekim de öyle bir pozisyonda golü buldu. mac günü gelmeden daha 2 hafta önce aciklama yapıyor rakipler bizi yenemezler vs diye , sanki analarını hadi ordan 🤔😁
Ali Koç bu takımı övdükten sonra adamların performansı düştü:) nedense biraz bunalım yaşamaları normal diğer takımlarda trabzona karşı daha motive oynuyorlar gibi
Fenerbahçe olamaz arada 14 puan var, fenerbahçe bu hafta alsa bile 11 puan oluyor artı ikili averajdan 12 puan gibi ve kalmış 5 maç. Kaldı ki fenerbahçe'nin beşiktaş derbisi var ve vodafone park'ta kazanabileceğini düşünmüyorum özellikle valerian ismael geldikten sonra beşiktaş değişik ve yüksek motivasyonla oynuyor yani sürpriz olmaz ama fark sezon sonunda 5-6 puan civarında olur ve ben trabzonspor 15-17 puan farklar yaptığı zaman bile farkın eriyeceğini söylüyordum ve tablo oraya doğru gidiyor...
Yine kaybetmez çünkü 5 maç kaldı, ve fenerbahçe'nin beşiktaş maçını kazanamayacağını hatta kaybedeceğini düşünüyorum ve maç fazlasıyla hala 14 puan önde trabzonspor... Yanlız sezon sonuna kadar fark 5-6 puan civarı olur.
şimdi demiyorum sezon başında ciddi bir rakibi olsaydı vermişti şampiyonluğu rakipsiz haldeler ama hala bocalıyorlar seneye tuzla buz olacaklar zaten bırakın eğlensinler
Beşiktaş vardı ama onlarda şampiyonlar ligi yüzünden çok kayıplar yaşadı. Belki sergen'i iki hafta erken gönderip direkt olarak valerian ismael'i bulup getirselerdi belki şu anda şampiyonluk yarışı hala devam ediyor olacaktı.
hayır bu sene sergeni hiç almayacaklardı adamı zorla biz getirdik sonra da kovduk bu sene gelmemeliydi rızasız iş yapılmaz bazı şeylerde artık duygusallığı bırakmamız lazım