arkadaşlar 1 haftadır düzenli olarak spor yapıyorum 3 km kadar yürüyüş ve koşu yaparak ısınıyorum resimdeki en soldaki Kasım ağrıyor tavsiyeleriniz nelerdir hamlama aşamasını geçtimi düşünüyorum arkadaşlar dünden beri hiç bir yerim ağrımiyordu bu günki koşuya kadar simdi sadece sol bacamdaki o bölge ağrıyor ne yapsam ağrıyı dindirir ağrı varken spora devam etmelimiyim bir sakıncası olur mu?
biraz daha devam et ve yeterli protein desteğini ihmal etme geçecektir kaslar agrıyorsa güçlenmeye başlamış demektir ama protein önemli kas oluşumu için. spordan sonra sıcak uygulama bir miktar rahatlık sağlayacaktır.