Erkek arkadaşım hiç spor yapmıyor tüm boş vaktini film izleyerek veya ergen gibi bilgisayar oyunları oynayarak geçiriyor o yüzden vücudunda gram kas yok, keşke kilosu olsa ama o da yok (sanırım metabolizması hızlı çalıştığı için).
Ben ise onun tam aksine sürekli spor yapan biriyim. O gün spor yapamasam bile mutlaka kulaklığımla müzik dinleyerek sahil kenarında yürüyüş yaparım. Hâl böyle olunca ondan daha güçlü olduğumu hissediyorum ama bu durum hiç hoşuma gitmiyor çünkü feminenliğimi kaybediyorum, onun yanında kendimi KADIN gibi hissedemiyorum.
Bunu erkek arkadaşım problem etmiyor o beni her halimle sever kaslı olsam da şişman olsam da zayıf olsam da sevgisi değişmez ama ben beta erkek istemiyorum dominant ve alfa erkek istiyorum, yeri geldiğinde höt deyip elini masaya vuracak erkek istiyorum. Onun beni koruyup kollayabileceğini hissetmek istiyorum, onun açamadığı kavanoz kapağını ben açmak istemiyorum (örnek).
"Neden böyle düşünüyorsun düşmanların var da erkek arkadaşın seni düşmanlarından mı koruyacak" demeyin matematiksel düşünmeyin duygusal düşünün, içgüdüsel olarak kadınlar kaslı ve kendinden daha güçlü erkekleri tercih eder. Bunun nedeni yok mantığı yok bu tamamen içgüdüsel bir şey.
Sporu mu bırakayım yoksa erkek arkadaşımı mı? Bana erkek arkadaşını spora yönlendirmeye çalış demeyin, ne yapayım 28 yaşında adamı çocukmuş gibi kolundan tutup zorla spor salonuna mu götüreyim 😒😒
Ben ise onun tam aksine sürekli spor yapan biriyim. O gün spor yapamasam bile mutlaka kulaklığımla müzik dinleyerek sahil kenarında yürüyüş yaparım. Hâl böyle olunca ondan daha güçlü olduğumu hissediyorum ama bu durum hiç hoşuma gitmiyor çünkü feminenliğimi kaybediyorum, onun yanında kendimi KADIN gibi hissedemiyorum.
Bunu erkek arkadaşım problem etmiyor o beni her halimle sever kaslı olsam da şişman olsam da zayıf olsam da sevgisi değişmez ama ben beta erkek istemiyorum dominant ve alfa erkek istiyorum, yeri geldiğinde höt deyip elini masaya vuracak erkek istiyorum. Onun beni koruyup kollayabileceğini hissetmek istiyorum, onun açamadığı kavanoz kapağını ben açmak istemiyorum (örnek).
"Neden böyle düşünüyorsun düşmanların var da erkek arkadaşın seni düşmanlarından mı koruyacak" demeyin matematiksel düşünmeyin duygusal düşünün, içgüdüsel olarak kadınlar kaslı ve kendinden daha güçlü erkekleri tercih eder. Bunun nedeni yok mantığı yok bu tamamen içgüdüsel bir şey.
Sporu mu bırakayım yoksa erkek arkadaşımı mı? Bana erkek arkadaşını spora yönlendirmeye çalış demeyin, ne yapayım 28 yaşında adamı çocukmuş gibi kolundan tutup zorla spor salonuna mu götüreyim 😒😒
Sporu bırak
Erkek arkadaşını bırak, maskülen erkek bul
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer