Kas yapanlar vücut geliştirenler bakabilir mi?

Kas yapmaya başladım, kollara önce 2 sonra 5 şimdi de 8 kg ile devam ediyorum, otururken çabuk yorulduğum için ayakta çalışıyorum ama sonrasında belim çok ağrıyor, eğilip kalkmak bile büyük bi mesele oluyor, eğilip geri doğruluğumda hemen doğrulamıyorum. Nasıl çalışmamı önerirsiniz? Siz de de oluyor mu bel ağrısı?
Kas yapanlar vücut geliştirenler bakabilir mi?
Cevapla