Türkiye - Galler maçının ilk 11'i belli oldu! Sizce ilk 11 nasıl? İşte A Milli Takımımızın 11'i: Uğurcan, Zeki, Çağlar, Kaan, Umut, Okay, Ozan, Hakan Çalhanoğlu, Cengiz, Kenan Karaman, Burak.
Türkiye - Galler maçı başladı! Sizce ilk 11 nasıl, maçın skoru ne olur?
Merih yine yoktu on bir de, ugur meleke gecen yazisinda elestirmisti hocayi. Cook kotu oynadik ve de cook pozisyon verdik golu yiyecegimiz belliydi ilk yaridan. Ugurcani yine begendim takimi bu sene zor tutar onu, degerini arttiyor..!
Merih oynamaliydi ozgüvenini kazanmasi adina kaan ayhan kötü tercih degil tabi Ve bence kenan karaman yerine yusuf yazici olmasi gerekiyordu macin gidisatina göre degisir belki
Sanırım ben başka bir maç seyretmişim. d milli takım iki maçta da tel tel döküldü Şenol Güneş gerçekten çok kibirli bir adam izah mizah bilmem sonuca bakarım ben ikinci lig topçusu adamı oynatıyor tecrübeli adamı kadroya almıyor Uğurcan Çakır'ın piyasasını arttırmak için oynatmaya devam ediyor buda başlı başına bir yanlış uzun lafın kısası Şenol Güneş teknik direktör falan değil azda olsa gururu varsa istifa etsin diyeceğim ama etmez
Neyse bu rezaletten sonra bir daha milli takım muhabbeti dönmez. Ben de rahat ederim.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Beceriksizler nasıl olasa paray i alıyorlar çokta umurlarında olduğunu sanmıyorum asıl sorun bu kadar başarısızlığa rağmen hala bunları destekleyenlere küçücük galleri yenemeyen hiç oynamasın
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
35Cevap
Merih yine yoktu on bir de, ugur meleke gecen yazisinda elestirmisti hocayi. Cook kotu oynadik ve de cook pozisyon verdik golu yiyecegimiz belliydi ilk yaridan. Ugurcani yine begendim takimi bu sene zor tutar onu, degerini arttiyor..!
Merih oynamaliydi ozgüvenini kazanmasi adina kaan ayhan kötü tercih degil tabi
Ve bence kenan karaman yerine yusuf yazici olmasi gerekiyordu macin gidisatina göre degisir belki
Ben olsam bunları sahadan men ederim böyle ucuz bir futbol olamaz arkadaş. Mahalleden arkadaşları toplasam daha iyi oynarız.
Hahahaha annem de böyle bağırıyordu salona girdiğimde 😂
Bitik bir Türkiyede iş bile bulamıyorken, saçma sapan bir topun arkasında koşanların milyonlarca para kazanışını izleyemeyeceğim.
Harika bir maçtı gerçekten, performans olarak da gayet iyiydik, umarım milli takım hep böyle iyi halde kalır. Kupayı alacağımızı düşünüyorum. (!)
Kahkaha attım yemin ediyorum :D
@FelFire izahı olmayan şeyin mizahı olur:)
Hepsinin mizahı böyle olsun ama 🙏
Sanırım ben başka bir maç seyretmişim. d milli takım iki maçta da tel tel döküldü Şenol Güneş gerçekten çok kibirli bir adam izah mizah bilmem sonuca bakarım ben ikinci lig topçusu adamı oynatıyor tecrübeli adamı kadroya almıyor Uğurcan Çakır'ın piyasasını arttırmak için oynatmaya devam ediyor buda başlı başına bir yanlış uzun lafın kısası Şenol Güneş teknik direktör falan değil azda olsa gururu varsa istifa etsin diyeceğim ama etmez
Trükiye Gallere 2-0 yenilerek EURO 2020 nin en berbat en kötü takımı seçildi 0 puan ve -5 averaj
Ozan tufan yerine yusuf yazıcı ilk 11 başlamalıydı, galleri yeneriz
rüyamda gördüm beyaz sakallı bir dede galler 2 0 yenecek bizi dedi :D
E Bi varsayım bu yaptığında. Ama bizim takım ölmüş artık ağlayanı yok. Maçın yıldızı remseydi dün.
Neyse bu rezaletten sonra bir daha milli takım muhabbeti dönmez. Ben de rahat ederim.
Beceriksizler nasıl olasa paray i alıyorlar çokta umurlarında olduğunu sanmıyorum asıl sorun bu kadar başarısızlığa rağmen hala bunları destekleyenlere küçücük galleri yenemeyen hiç oynamasın
Demiştim türkiye leş gibi oynuycak diye izlemiyorum maçı kesin kaybederiz
Galler attı takım berbat elensinler de kurtulalım artık umurlarinda değil zaten
Merih demiral niye yok kadroda ya bir hata yaptı diye kadrodan alırsan bu oyuncu nasıl özgüvenli olacak
Sabahtan akşama kadar 0-0 iki takımdan da bir cacık olmaz.
Yine mi Kenan Karaman ya Şenol Güneş 'in öz evladı sanırım.
İyiki forvetlerinde levandowski yoktu
zaten messi de sakattı :D
2 sıfır Galler kazanır
Galler Türkiye maçı bitti 2-0 kaybettik
Aaron Ramsey senin Seftaline Serbet tokerek Seftali datlisi yapar
Ozan yerine irfan olmalıydı bence
abi, bu kenan da niye ısrarcı ya?
İlk yarı 1 0 geride kapatırız bence
Türkiye ya yenecek, ya da yenecek
Kaybettik
Kaybettik
1-0 şu an
Neden yine ozanı almışlar ya
2-0 yeniliriz
Galler alır ndnfjf
Hüsran
2-0 yenildik
2-1 plur
Bu nasıl oyun ya ayıptır
3-1 Türkiye alır
Kerem e kastı var bu Dinozorun ve halile
Nerde o eski takım :/
2-0 alırız umarım yaaa başlıyor
2-0 kaybettik
Sgsfsjshss
Gareth Baleee
Turkey yallah lobi
Galleri yeneriz.1-0
Guzel olur
1 sifir yenilecez
Yeniliriz 😢
3 / 0 alacaz
Çok zor bir maç
Beraber diyorum