Türkiye Kupası'nda Fenerbahçe çeyrek finalde! Maçı izlediniz mi, düşünceniz nedir?

Ziraat Türkiye Kupası, B grubu son maçında deplasmanda Gaziantep FK ile karşılaşan Fenerbahçe, maçtan 4-1 galip ayrılarak Çeyrek Finale yükseldi.
Türkiye Kupasında Fenerbahçe çeyrek finalde! Maçı izlediniz mi, düşünceniz nedir?
Türkiye Kupası'nda Fenerbahçe çeyrek finalde! Maçı izlediniz mi, düşünceniz nedir?
Cevapla