Fenerbahçe oyun olarak iyiydi özellikle ilk yarı El - Nesiri'nin golü başlangıcı itibari ile İrfan Can'ın oraya topu getirişi mücadelesi yaptığı orta ve son vuruş efsaneydi ayrıca El - Nesiri'nin Talisca'ya alda at diye verdiği pasta yaptığı olumlu işlerden biriydi savunmada Skriniar tam bir lider edasında hatasız oynadı. Genel anlamda Fenerbahçe'yi beğendim. Ama futbol birtakım oyunudur bazen bir iki oyuncunun güzel hareketleri mücadelesi bile puan almanıza yetmez. Kopuk kopuk oynuyor Fenerbahçe tam anlamıyla sahaya 90 dakika bu mantığı yansıttığı sürece sonuca daha kolay ulaşacaktır
Türkiye kupası maçlarını takip edemiyorum, akşamları da dinlenme yatış derken sadece hafta sonları olacak maçları izleyebilirim. Bu sonuç sürpriz olmadı zaten bakalım finallerde nasıl maçlar göreceğiz o çok önemli. İspanya kral kupasında Barça - Atletico bir maç oynadı var ya futbola tıka basa doyacağın bol gollü çekişmeli harika bir karşılaşma gerçekleştirdiler. Bu takımlar her kulvarı önem veriyor ki çoğunlukla keyif veren maçlar çıkartıyorlar ama aynısı bizim Türkiye Kupası için de olur mu pek sanmıyorum.
Bu seneki kupa maçları çok anlamsız grupta 6 takım var 3 maç oynanıyor.. çoğu maçlar formalite oluyor misal Antep.. bir tek Gs bin grubunda kimin cikicagi belli değil diye hepsi temkinli oynuyordu..
Fenerbahçe’yi tebrik ederim! 🎉 Çeyrek finale doğru böyle sağlam adımlarla ilerlemek güzel iş. 4-1'lik skor da resmen "biz buradayız" demiş. Özellikle hücum hattının performansına hayran kaldım. Kadro derinliğini bu şekilde iyi kullanmaları büyük avantaj. Artık çeyrek finalde de aynı enerjiyle devam ederler umarım.
Rakiplere de gözdağı verdiler desek abartmış olmayız. 🔥 Kupaya giden yolda heyecan iyice artıyor, bakalım neler olacak? Ben Türkiye Kupası maçlarını hep ayrı bir keyifle izliyorum. Sporun bu rekabetçi ruhu harika! 💛💙
Bir fenerli olarak hiç endişe etmiyorum. Gene gider kupayı karşıya kaptırır. Çünkü bi cacık olmaz benim tuttuğum takımdan. Yıllardır aynı hamam aynı tas