Beşiktaş'a tff ve hakemler tarafından operasyon mu yapılıyor?

Evet arkadaşlar bir kere daha söylüyorum sitenin en objektif futbol yorumcusu olduğumu beni takip eden yoruma gelen arkadaşlar bilir ve galatasaray'ın dün iyi oyunla beşiktaş'ı hakkıyla yendiğini söylüyorum, ancak dün akşam maçtan sonra erman toroğlu babel'in pozisyonu ofsayt değil çizgi babel'in omuzundan çizilmedi dedi, bana göre ise o pozisyonda ofsayt yok! Ancak maçın dördüncü dakikasında ryan donk'un atiba'ya bariz gol şansı olan pozisyonda taktik faul yapması ve cüneyt çakır pozisyona kırmızı kart verememesi ve bu pozisiyonda sadece erman toroğlu dile getirmedi... Yanlız bakıyorum dün akşam sorduğum galatasaray beşiktaş maçında neredeyse kimse bu pozisyonu konuşmadı bile! Maç öncesi beşiktaş hakemlerle kazanacak algısı yapanlar nedense maç sonunda hakemi hiç bir şekilde konuşmadı! Arkadaşlar sitede özellikle belli bir fenerbahçe ve galatasaray lobisi var ve beşiktaş'a karşı yapılan algıları çok net görüyorum ve yine söylüyorum, neyse o bende eyyam olmaz neyi görürsem söylerim, ancak dün donk'a kırmızı verilse 86 dakika galatasaray 10 kişiyle bu maçı alabilirmiydi sorusunu sormak zorundayım... Arkadaşlar her zaman olduğu gibi takım farketmeksizin, ve kimsenin tetikçiliğini yapmadan bildiğim doğrulardan vazgeçemem ve kesinlikle taviz veremem! Ancak beşiktaş'a yapılan operasyonu net biçimde gördüm ve onun için bu soruyu sormak benim için bir zorunluluktur! Beşiktaş'a karsı yapılmak istenen bu kirli operasyonu burada dile getireceğimden kimsenin şüphesi olmasın!
Sitenin en objektif futbol yorumcusu olan ben, her zaman olduğu gibi hiç bir lobiye boğun eğmeyeceğimi belirtmek isterim!
Ne düşünüyorsunuz?
Beşiktaşa tff ve hakemler tarafından operasyon mu yapılıyor?
Beşiktaş'a tff ve hakemler tarafından operasyon mu yapılıyor?
Cevapla