TFF Fenerbahçe maçları kazanmak için hakemlerden yardım mı almak zorunda?

Jorge jesus saha içine giriyor uyarı bile yok. Her maç penaltı. Penaltı olmadığı zamanlar rakibe kırmızı kart veya en az 12 14 dakika uzatma.

- Sahada pislik yapma gibi her türlü şike hareketleri olan birtakım neden TFF den her yıl kupa almıyor?

LİGLER bence bitsin. Her sene fenerbahçeye kupa verilsin. Taraftarlar rahat uyuyabiliyor mu ben onu düşünüyorum.

Güncellemeler
+1 yıl
Göz göre göz göre şike yapılıyor! FIFA neden el atmıyor?

Galatasaray uzaktan şut çekse bile VAR kontrollerinde 3 4 dakika bekletilirken. Fenerbahçe faul yaparak kazandığı her topta VAR kontrolsüz gol veriyor. Her maç penaltısız ve yanlış yönetim olmadan maç kazanamayacak mı?
Güncellemeler
+1 yıl
İlk yarı Kasımpaşa sporun tüm ataklarını kesip ve penaltıyla başlayan doğramaları maçı 5' 1 'e getirdi. ADALET NEREDE?
TFF Fenerbahçe maçları kazanmak için hakemlerden yardım mı almak zorunda?
Cevapla