Güncellemeler
+1 yıl
Göz göre göz göre şike yapılıyor! FIFA neden el atmıyor?
Galatasaray uzaktan şut çekse bile VAR kontrollerinde 3 4 dakika bekletilirken. Fenerbahçe faul yaparak kazandığı her topta VAR kontrolsüz gol veriyor. Her maç penaltısız ve yanlış yönetim olmadan maç kazanamayacak mı?
Galatasaray uzaktan şut çekse bile VAR kontrollerinde 3 4 dakika bekletilirken. Fenerbahçe faul yaparak kazandığı her topta VAR kontrolsüz gol veriyor. Her maç penaltısız ve yanlış yönetim olmadan maç kazanamayacak mı?
Güncellemeler
+1 yıl
İlk yarı Kasımpaşa sporun tüm ataklarını kesip ve penaltıyla başlayan doğramaları maçı 5' 1 'e getirdi. ADALET NEREDE?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Maalesef ülke futbolunda adalet yok
Hani bu kadar açık açıkta yapılmaz ya. Artık komik olmaya başladı. Taraftarı, yönetimi, TFF, fenerbahçe.
Büyük şike dönüyor..
Ötesi yok.
Kasımpaşayı Şu an doğruyorlar!
Fark ettim ve aşırı sinirim bozuldu. Kapattım maçı izlemeyeceğim. Penaltı tekrarı yanlış karar zaten. Kaleci tutsaydı tekrar edilmesi gerekiyordu. Neyse salla moralimi bozmucam.
Her yıl hakem desteği arkalarında ancak bu halde şampiyon olamayan birtakım.
Kasımpaşa resmen doğrandı.. Açık açık şike yapılıyor!
Muhtemelen aslanciksın sen gecmise dön bi bak ulkeye şikeyi kim getirmiş not Beşiktaşliyim
Kanıt göster.. ben gösterirsem 3 temmuzlar konuşur!
Her sene?
En son ne zaman şampiyon olduk dön bir bak
Kanser olmuşuz dediğine bak sen
Maçı izliyor musun? Kasımpaşayı doğruyorlar!
Penaltı olsa yine iyi oluyor kaçırıyorlar sonra yine tekrar ediliyor
@Onceuponatime2020 2. Penaltıda da açıldı kaleci neden tekrar edilmedi?
Zavallı hepsi yazık gerçekten futbolun yüz karası.