TFF Başkanı, Fenerbahçe'nin sahaya beş yıldızlı formayla çıkması halinde ceza alacağını söyledi! Sizce bu doğru olur mu?

TFF Başkanı, Fenerbahçenin sahaya beş yıldızlı formayla çıkması halinde ceza alacağını söyledi! Sizce bu doğru olur mu?
Evet
Hayır
Fikrim yok
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
@canerozkum 🙏
TFF Başkanı, Fenerbahçe'nin sahaya beş yıldızlı formayla çıkması halinde ceza alacağını söyledi! Sizce bu doğru olur mu?
Cevapla