Fenerbahçe - Dynamo Kiev maçında yaşanan olaylar ile ilgili ceza verildi.
UEFA Fenerbahçe'ye;
- Hem uyarı vermiş,
- Hem de ev sahibi olacağı ilk UEFA maçında en az 5.000 koltukluk kısmi kapama,
- Hem de 50.000 Euro para cezası.

Fenerbahçe - Dynamo Kiev maçında yaşanan olaylar ile ilgili ceza verildi.
UEFA Fenerbahçe'ye;

Golü atan kiev li oyuncu tribünlere hareket yapana kadar her şey dostça gidiyordu. Hırsızın hiç mi suçu yok? Ortalığı karıştıran oyuncu sarı kart gördü işten sıyrıldı, ihale kulübe kaldı. Fenerbahçe ne yapacak, bir kac saniye süren protestoyu nasıl önleyecek? Askeriye cezalarına benziyor, mantıksız.
Cevap
32Cevap
az ceza olmuş
UEFA nin da validesini seviyim. Artık Putin'i daha çok seviyorum. Zelenski emperyalistlerin kuklası zavallı birisidir.
gereksiz bir ceza, avrupa ukraynaya politik olarak destek olacağız adına ukrayna unsuru her şeye her alanda bak yanındayız adına en küçük şeyde büyük reaksiyon gösterip sporun kurallarına çıkarak siyaseti sokup garip kararlar alıp sporu siyasileştiriyor.
Noldu 10 yıl men alıyoduk. İşe yaramadı mı algı operasyonlarınız.
Daha büyük olaylarda verilen cezalara bakarsak bu ceza çok fazla olmuş yine çifte standartını ortaya koymuş
Bir Fenerbahçeli olarak maalesef üzüldüm insanların bunu yapması kulübe zarar verilmesi hiç doğru değil
UEFA, AB ülkeleri falan, hepsi Amerikanın tasmalı memurları.
Putin bunları iyi tokatlıyor, o yüzden böyle Kiev Nazilerini kolluyolar
uefa çifte standart yapmaya devam ediyor şasirtmadi
Bence Avrupa’da ki çoğu maça seyircisiz çıkma cezası olabilirdi uzun bir süre. Bu hafife indirgenecek bir şey değil gerçekten utanç tablomuzdur Fenerbahçe
@KaanCarry Rusya da Esede destek veriyor.
İyi az vermişler. Tamamen seyircisiz oynama cezasından korkuyordum.
Ulan canım zaten taraftar gelmiyorki kaç senedir yarisi hep boş.
Ucuz yırtmışlar. Ben 10 sene avrupadan men edilirler diye düşünmüştüm
Yirtmislar bence belkide gözdağı olarak verildi ceza.
Yeter ya çok sıkıldım bu takımla uğraşmayın artık ya ne cezası yeter be zaten şampiyon olamıyoruz birde uefa ciktu
Ben Fenerbahçeliyim kötü olan hiç bişey hoşuma gitmez
Daha çok ceza almalı idi
FB gibi bir kulüp için çerez 🥜 ceza
alayına VLADİMİR PUTİN
Az buldum. FB men edilmeliydi avrupadan
Bu pek ceza değil gibi
Penisi ile piyano çalan p*çi mi desteklememizi istiyorlar 😂
Ceza değil ödül bu.
E haketmiyorum diyemem. Iyi
Iyi yapmış hak etti putinci fb
İnsaflı davranmışlar... xd
Az bir ceza verilmiş
Fb şanslı gerçekten
Çok yerinde hatta küme düşsün fener
İyi iyi. Daha kötüsü de olabilirdi.
Olacağı buydu
Feneve acımışlar
Bedava
Ucuz kurtulmuş
Az bile
Anlamsız buluyorum cezayı, ortada suç unsuru yok
Siyasi bir karar.
Ali Koç büyüklüğü şaka mı
Normal.
ucuz kurtulduk..
Gereksiz ceza
İyi yırtmışlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?