Şike sürecinden aklanan Fenerbahçe, neden hâlâ UEFA'ya tazminat davası açmıyor?

Evet arkadaşlar Fenerbahçe kulübü şike davasından aklandı ve temize çıktı, ve Tff'ye 250 milyon TL'lik (Yaklaşık 15 milyon dolar) bir tazminat davası açtı ama asıl zararı 3 yıl boyunca gidemediği uefa'dan alan ve 90 ila 100 milyon dolar arası zarara uğrayan Fenerbahçe neden hala uefa'ya dava açmıyor?
Peki Uefa'ya açılacak davada Fenerbahçe tazminat kazanabilir mi? Unutmayalım ki daha ahim kararlarının bile uygulanmadığı ülkemizde avrupa mahkemeleri bizim verdiğimiz mahkeme kararlarını ne kadar ciddiye alır veya alır mı orası tartışılır.
Yanlız Fenerbahçe kulübü bu davayı açmaz ise bu kararın siyasi olduğu algısı oluşur ve trabzonspor kulübüde kupa istediği ve söyleminden vazgeçmez.
Ne düşünüyorsunuz?
Şike sürecinden aklanan Fenerbahçe, neden hâlâ UEFAya tazminat davası açmıyor?
Şike sürecinden aklanan Fenerbahçe, neden hâlâ UEFA'ya tazminat davası açmıyor?
Cevapla