Fenerbahçe’ye verilen penaltı doğru mu?

Özellikle Fenerli arkadaşlara soruyorum. O penaltıyı Galatasaray’a çalsalar, doğru, der miydiniz?
Fenerbahçe’ye verilen penaltı doğru mu?
Cevapla