Fenerbahçe ye haksızlık yapılıyor mu. ?

Avrupa maçları var ve maçın ertelenmesi gerekli degilmiydi. Sizin yorumunuz ne. Ben Galatasaraylıyım. Ve bu olanları yanlış buluyorum

Fenerbahçe ye haksızlık yapılıyor mu. ?
Cevapla