Fenerbahçe li arkadaşlar madem hakkınız yendi neden?

Neden her sezon 30 transfer yapıp teknik direktör değiştiriyorsunuz?
Fenerbahçe li arkadaşlar madem hakkınız yendi neden?
Cevapla