



Çıkabilir, aynı anda grup sonuncusu da olabilir. Öyle dengesiz bir grup. Sporting Lizbon mazisi boyunca bu kadar iyi gitmemiş hiç. İnanılmaz formalar 20 sene sonra şampiyon da oldular. Bence en tehlikelisi onlar. Ajanx ve Dortmund tam ayarsız günü gününü tutmuyor bu sene bu 2 takımında. Kötü günlerinde yakalarsak güzel sonuçlar alabiliriz.
Ajax son senelerde çöküşte. Beşiktaş 2 maçı alamasa da bir maçı alacağını düşünüyorum. Kısaca şöyle söylüyeyim
Ajax maçından 3 puan
Lizbon'dan 6 puan
Dormund maçından da düşük de olsa 1 puan alacaklarını düşünüyorum
Belki lider de çıkarlar gruptan belli olmaz. Ama çıkarlar diyorum ben.
Şöyle gruplara baktım çekilebilecek en iyi 2 gruptan biri geldi! Bunun dışında Lille sevilla grubu en zayıfıydı... Beşiktaş bu iyi kuraya rağmen bana göre gruptan çıkamaz ve bir ihtimal üçüncülük mücadelesi verir! Gruptan çıkması bana göre hayalcilik olur ama inşallah yanılırım...
Çıkabilecek en güzel gruplardan biri çıktı. İkinci de olabilir, üçüncü de. Hadi Dortmund'u geçtim de diğerleriyle eğer çok iyi oynarsa kafa kafaya gider. Başarılar Beşiktaş...
E daha iyi ülke puanına ihtiyaç var. Barcelona, Bayern Münih veya psg ne olacaktı? Sonra diyecektik rahmetli Beşiktaş'ı nasıl bilirdik diye sorardık 😂😂🤣
Allahtan onlar gelmedi
Rahmetli Club Brugge'yi nasıl bilirdik? 🤣🤣
Bir de barça ile Bayern aynı grupta laa 😂
Cevap
18Cevap
Bir Beşiktaşlı olarak şansını çok yüksek görmüyorum. Ah bir G grubu gelseydi var ya :D.
Bu grupta fena değil ama G grubu çok yakındı.
Peki A grubunda olsaydı...
Rahmetli Club Bruge'u nasıl bilirdiniz...
https://i.resmim.net/4jA5q.jpg
Ortalama bir futbol oynarsa bu gruptan 1. Olarak dahi çıkabilir. Galatasaraylıyım ama Beşiktaş'ında bu gruptan çıkmasını istiyorum. Türk takımları her geçen sene daha kötü oluyor. En azından Beşiktaş başarılı olursa rekabetten biraz lig düzelir.
1 tane gol atarlarsa havai fişek patlatacam mahalle de :D Ya da grupta 15 gol yemeden bitirirse yine patlatacam söz :D
Türkiye de ki her şey gibi futbolda bitti.
Top yuvarlaktır derler ama şöyle bir genel duruma bakınca ya Dortmund'un ardından ikinci ya da lider çıkabiliriz diye düşünüyorum, inşallah başarırız 🖤🤍
Beşiktaşın bu gruptan çıkma ihtimali var. Evinde oynayacağı maçlarda alacağı galibiyetler çıkartır. Üç maçı da yensin bu iş biter
bjk yine aradan ayıklamış balık kurayı. başarılar dilerim. 3. olup avrupa ligi'nden devam ederler diye tahmin ediyorum.
Dortmund ile beraber beşiktaş'ımız bu gruptan çıkar, kimsenin şüphesi olmasın! 😌
Beşiktaş'a bol şanslar ama işleri zor. Hedef Sporting ve Ajax maçları olmalı..
İyi mi kötü mü bilemedim ama dortmund 5 yiyebilir 6 da atadabilir. Bjk bu gruptan çıkamaz
Dortmund hariç diğerlerini yeneriz diye umuyorum
Çıkarız evelallah
İnsanlar küçümsemiş bu takımları ama ajax ı bilen biliyor zaten sporting in kullanmadığı yolladığı adamı sen ilk 11 de kullanıyorsun
İyi kura çekti inşallah çıkar ama biraz zor da
Talisca olsa iyiydi
çıkar bence
Hani erkekler
Erkek vardır diye geldim ben ama işte 😦
çıkamaz
kadro farkı , diğer takımlar her sezon şampiyonlar ligine katılıyorlar yani istikrarlılar , Beşiktaş öyle değil gruptan çıkamaz
Sadece İstikrarla olmuyor ama o iş, bundan önce katıldıkları devler liginde grubunu lider tamamlayan beşiktaş da istikrarli mıydı? Değildi ama oldu çünkü gerçekten çok iyi bir takım kurmuşlardı ki şimdi ki kadroda bence oldukça iyi, geçmişle değil eldeki malzemeyle belli olur.
3. olma ihtimali var
Lider çıkariz
3. cü olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?