Sizce Beşiktaş′ın Avrupa Ligi′nden elenme sebebi nedir?

Sizce Beşiktaş′ın Avrupa Ligi′nden elenme sebebi nedir?

Avrupa Liginden 6-2lik toplam skorla elenen Beşiktaş Konferans ligine düştü. Takımda bir çok bölgede eksik olurken, iki maçta da oldukça kötü bir oyun sergilendi. Abraham çabalayan tek isimdi. Ayrıca takımdan gönderilmesi gereken bir çok oyuncu varken az sayıda iyi olan oyuncularından Gedson satıldı. Siz ne düşünüyorsunuz?

Oyuncular
Hoca
Yönetim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sizce Beşiktaş′ın Avrupa Ligi′nden elenme sebebi nedir?
Cevapla