Beşiktaş 2 Göztepe 1, ve lider oynadığı futbolla hem gözümüzün pasını sildi hemde galip geldi! Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar beşiktaş ilk yarıda 1-0 geriye düştüğü maçta göztepe'yi adem llajic ve aboubakar'ın golleriyle 2-1 yendi! Göztepe ünal karaman'ın gelişiyle beklediğimden çok daha iyi buldum ve hoca takıma bi hava getirmiş, ancak değişiklik yapmakta çok gecikti! Beşiktaş'ta özellikle kaleci ersin maç 1-1'ken kritik bir topu ndiaye'nin ayağından alarak maçın belki de dönmesini sağladı! Beşiktaş'ta özellikle ghezzal ve aboubakar'a bir parantez açmak istiyorum... Ghezzal gerçekten çok enteresan bir oyuncu ve aboubakar ise bu ligin en iyi santroforu olduğunu bir kez daha gösterdi ve böyle bir golcü fenerbahçe ile galatasaray'da yok! Bu arada besiktaş'ın iptal edilen golleri doğru karardı... Maçı nasıl buldunuz?
Beşiktaş 2 Göztepe 1, ve lider oynadığı futbolla hem gözümüzün pasını sildi hemde galip geldi! Maçı nasıl buldunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Erman toroğlu nskala'nın maçın 47. dakikasında rakibin ayağına arkadan bastığı için kırmızı kart görmesi gerektiğini söyledi, 1-2 yorumcu sarı dedi ama ben erman hocaya bakarım! Benim sorularımda eyyam olmaz, neyse o! Zaten nskala ile wellinton'un beşiktaş'ın kalitesinde olmadığını sezon başından beri söylüyorum...
Güncellemeler
+1 yıl
Kaleci ersin'in pozisyonu da penaltıymış! Erman hoca yorumladı...
Beşiktaş 2 Göztepe 1, ve lider oynadığı futbolla hem gözümüzün pasını sildi hemde galip geldi! Maçı nasıl buldunuz?
Cevapla