3-4 haftadır yoğun spor yapıyorum. kollarımdaki hacimlenme rahatsız etti 😟?

Spor geçmişim var bi kaç aylığına bıraktım tekrar start verildi. 3- 4 haftadır yoğun olarak devam ettiriyorum. Bu süreçte yememe pek dikkat etmedim ara ara dikkat ettım. 1 hafta harıka düzendeydim hemen sonuç aldım hızlı şekillenme oldu sonrasında yapılan yemeklere karşı koyamadım😁Tabi antremanlara devam lakin vücudumda özellikle kollarda biraz şişkinlik hissettim regl 1 hafta kalmasına bağlıyorum ama sporunda etkisi var gibi bu farkı dışarıdan gmren pek anlamıyor ben farkındayım ama boyle olsun istemiyorum 😒 bu arada boyun 1.70 kılo 54 -55 old inanıyoum en son oyleydı bazen 58 e çıkıyor
3-4 haftadır yoğun spor yapıyorum. kollarımdaki hacimlenme rahatsız etti 😟?
Cevapla