
Sizin bir türlü gelişimini beğenmediğiniz diğer kaslarınıza göre geride kalan kas gurubunuz hangisidir?

Biceps kesinlikle. Beni deli ediyor. Gerçi benim kas aralıklarım uzun olduğu için gelişimi de uzun sürüyor. Lakin büyük kas gruplarım çabuk gelişiyor. Nasıl iş anlamadım
Psikolojik olarak kanatlarım latissumis dorsi kasımın pek geliştiğimi hissedemiyorum
ben kas yapmıyorum Jimnastik ve KickBox lâ uğraşıyorum ağırlık olarak jimnastik oldugu icin kas yapmamaya çalışıyorum yoksa kolay bişey kas yapmak bence
Olabilir vücudunda en zayıf bölge neresi peki?
Ne acidan
Kickbox açısından?
zayıf noktamı kimseye soylemem sonra yenilirim
;) ;)
😎😎😎
😂😂😂😂
...
Erkeklerle dövüştüğünden emin misin😇
@MrBlack091 evet eminim istersen bir gün gel deniyelim
Olur😇
Mekan bildir 😅
Yılmaz dursun Kick boks salonu
Gelicem bekle
tamam bekliyorum
Kollarım yaa her gün 4 er kilo çalışmama rağmen büyümüyor arkadaş
Cevap
8Cevap
Tekvandoyla uğraştığım için kas yapmaya fırsat bulamıyorum
Baldır üst bacağa göre geç gelişme gösterdi bende
Kaç hareket kalf çalışıyorsun?
İki
Anladım kolay gelsin.
Teşekkür ederim sana da
Sanada
ricalar.
Göbek bölgesi iyy ya hep
Sol göğsümü bir türlü sağ kadar geliştiremiyorum
Bende karın dışında gelişen yokki 🤔
Bence karın kası zor gelişiyor
Göbeğimin erimeye niyeti olmadığını düşünüyorum :D
Kollarım. Vücuduma göre hep inceler.
Kol kaslarım
Hallederiz o basit ;)
Ust kol kaslarim..
Göğüs
Kesinlikle kollarım
Göbüş :D
göğüs
Göbek kası
Bence göbek zor
Parmak kaslarım
gobek
neyini seviyim
yok.
Kol kaslarım
Sırt
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar