Ligin kalitesini yukarılara taşıdığını düşündüğüm bir kaleci. Her teknik direktörün keşke benim takımım da olsa dedirtecek bir kalecidir. Muslera'nın inişli çıkışlı bir grafiği hiç olmadı. Galatasaray'ın inişlerine çıkışlarına engel olmaya çalıştı bun geçen sene başaramadı pek. Ama o kadar zamanlamalı kurtarışlar yapıyor ki resmen puanları bazen tek başına toplayan bir kaleci oluyor.
Muslera Bu Lige Fazla Geliyor

Her maçta bir takımın en iyi oyuncusu kim diye sorduklarında kaleci söyleniyorsa. Orada ya kaleci çok iyidir ya da takım kötüdür. Ama bir gerçek var ki her maça damga vuruyor. Kimi zaman dört net kurtarış kimi zaman yedileri bulan kurtarışları oluyor. İnsanların yediği gole göre kaleciyi değerlendirmesi yanlıştır. Kurtardığı pozisyonları sayarsak diğer kalecilerin yaklaşık iki katına çıkıyordur.
Teknik Direktörlerin İsyanı Başladı Bile

Cihat Arslan hocanın espirili yaklaşımı ile başlayan göndermelerde. Aslında gerçeklere boyun eğdiklerini söylüyorlar. Galatasaray'a 3-1 mağlup olduktan sonra konuşan Cihat hoca Muslera bu ligin rekabetini bozuyor demişti.
Teknik direktörlükte hızla ilerleyen İbrahim Üzülmez ise son baskılı bir futbol oynadık. Tek kale oynadık neredeyse ikinci yarı demesinden sonra. Cihat Arslan hocaya katıldığını söyleyerek. Belki Muslera olmasaydı skor daha farklı olabilirdi dedi.
Süper Ligde Ondan Daha İyisi Yok
Genel hazırlanmış bir video ile nasıl kurtarışlar yaptığını görebiliyoruz. Konu zaten iyi mi kötü mü değil. Ama lige fazla geldiği bir gerçek. İyi seyirler arkadaşlar.
Karakter Olarak Nasıl Biridir

Görmeden tanımadan birinin huyunu hislerini belki bilemeyiz. Bakışları ile oyuna olan iyimser tavırları ile sevgi dolu bir insana benziyor. Çok sempatik duruşu ile de çok seviliyor. Bu tip insanları kolay kolay kızdıramazsınız. Ancak kendi takım taraftarı üzerine meşale atarsa çıldırır. Beşiktaş maçında zor sabredip artık isyan ettiği ve direği tekmelediği bir maç vardı. Sabır denen o hissi kurcalarsanız iyi insanı bile dakika da kötü yapabilirsiniz.
Galatasaray Taraftarları Kıymetini Bilmeli

Her takımın sempati duyduğu oyuncusu vardır. Ben zamanında Alexi de çok beğenen biriydim. Herkes anın kıymetini bilmeli. O varken keyifli bir şekilde maçlarınızı izleyin. Futboldan keyif alın. Takımın sempatik bir karakteri gittiğinde insanlar o takıma biraz soğuyor yeni biri gelene kadar. Sanırım Fenerbahçe' de o sorun var.
Şu bir gerçek ki haksız rekabet uygulayan Muslera'nın umarım haksızlığa devam ederde. Uzun yıllar daha ligimizi renklendirir.
Teşekkürler.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar