AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
74Cevap
ben 1.5 yıldır yapıyorum. Bu kadar özen göstermeiyorum bende ectomorf vucudum protein tozu yulaf cicibe muz shake yapıyorum hergün ek olrakak sadece onu içiyorum. Şu an senin göğüs ölçüm 103
hacı ben evde çalışıyorum 2 senedir düzenli olarak yazın 1 ay çalıştım zımba gibi oldum şimdi de program yaptım kendime öyle çalışıyorum ve benim vicudum seninkinden iyi durumda bence salonla olucak şey degil gönlü isteyen evde de yapabilir
İlk cümlede ki paylaştığım linkte zaten evde de yapılabileceğini spor salonunun şart olmadığını yazmıştım.
Ayrıca ben spora vücut yapmak için değil sadece kilo almak ve güç artışı İçin başladım. Ki başladığım zamanda linkteki yazıyı okur isen hastalık yüzünden aşırı zayıf olduğumu öğrenirsin.
Düzenli uyku ne kadar önemli yani ben gece 4-5 gibi yatıyorum ve 14-15 gibi kalkıyorum
Ben 6 ayda dwayne (mecazi :D) gibi olurdum kanka az gelişmişsin.
başlamadan önce kaç kiloydu? bide boyun kaç onu öğrenebilirmiyi :)
Spora başlamadan önce yani lise döneminde 180-49
Şimdi ise 188-75
Yukarı bir bence linki verdim orada uzunca anlattım :)
benim boyum 186 kilom 65 zayıfım haliyle bende bu yaz spora başlamak istiyorum hem kilo alayım hemde yağlanma olmasın bir şekli şemali olsun diye :)
İnşallah istediğin her şey olur :)
amin cümlemizin :)
doğal bir gelişme adamım böyle devam et abuk subuk ilaçlar kullanma
Yeni bir editör mü geliyor yoksa :) emeğine sağlık
İnşallah :)
5-6 yumurta? ciddi misin? :/ yok benim bünye kaldırmaz zaten 53 kg bir şeyim boy da var. zayıf duruyorum :D yumurtaya gerek yok değil mi? :D
Yumurta protein için :D Kilo almak için karbonhidrata yükleneceksin.
yumurta olmasın da :D aman aman :D o değilde sen çırpı bir şeymişsin be :D eskiden galiba :P dur lafı çeviremedim ben
çırpı ne :D?
sen bir de Antalyalı olacaksın değil mi? :D çalı çırpı diyoruz ya ince anlamında yani mecaz :D ya dil anlatımım biraz iyi değil galiba :D ahsjks
Pekii :)
Valla benim yalan olmasın 10 yumurtayı buluyor. Ama dikkat edin yumurta kolestrol vs arttırır. Örneğin 4 yumurta yiyorsanız bunun 1 i sarısıyla diğerleri sadece beyazı yenmeli. Sarının çoğu zarar. Bu orana göre kendinizi ayarlayın..😉
@BdrhnYLMZ26 10 yumurta? ciddi misin? :/ :/ nasıl bir mideye sahipsin kardeşim :D
Benim bünye sağlam ya ve yumurta ile de aram iyidir.. Zamanında başladım Fitness a ama bu kadar istikrarlı değildim. Şimdi şar başa. Ama hatanın neresinden Dönersen kârdır derler yaş geçmeden başlamak lazım. Profile bak başlayalı 3 ay oldu kilo alma problemim var (bir oturuşta 4 donas veyahutta 2 ekmek 10 yumurtalı menemen yiyebiliyorum sen düşün😂) ama pekte alasım yok artık. Aşırı şiş kaslı vücutlar eskidenmis. 😁
bende 8 aydır yapıyorum ancak senin gelişimin çok kötü gitmiş dostum
Bilgilendirdiginiz icin tskrler gercektende faydali bir bence
youtubeden ağırsağlam'ı takip etmenizi öneriyorum:)
Bir de kızlar artık ağırlık kaldırmaktan korkmasın:)
Bas bro bas. Yaza az kaldı. Kas kutlen cikar hic yoktan iyidir.
Tsk paylasim
hacı özelden bir danısayım sana uygunsan
Abi buraya yaz millet yorumları okuyor ya onların da işine yarar
perşembe başlıcam spora. artı yüzme. hafta da 3 gün. ama beslenme işi yapamam sanırım.
Hngi bcaa kullanıyorsun?
Bcaa kullanmıyorum
spordan sonra sütün içine bıldırcın yumartası kırıp içiyorum , onunda çok faydası var
başlamayın. akşamları 30 dk sokakta koşun sağlıklı kalın yeter.
seninki daha çok fırın ekmek muhabbeti. sen daha başındasın bu işin 17de başladım yaş 26 kolay gelsin kardeşim
Proteinli yiyecekler yasak olduğu için sporda hayal oldu
Neden yasak? Gut mu var sende?
@mert1219 Proteinli şeyler yediğim zaman kanda yükselme oluyor oda beyne zarar veriyor
Dostum kandaki değerleri yükseltiyor dediğin hangi değerler? hemoglobin filan mı?
@Kazanovaaa Tam olarak bilmiyorum hastalığın adı fenilketonüri bu işte
Kas erimesi olmuyor mu sende?
@mert1219 Yok olmuyor ama gelişimim diğer insanlardan yavaş oluyor
Hemen hemen çoğu besinde azda olsa protein var iyide.
Faydalı bir bence emeğine saglık bebeğim💋❤️
teşekkür ederim canımm💝💝
Sen 6-7 ayda böyle olduysan bence bırak sporu başka şeylerle ilgilen sana fayda sağlayacak şeylerle
Yoğurdun da faydası var mı
Protein var
Protein deposu
Faydalı bir bence olmuş bence ✌
Sağoll <3 :*
Kaslı erkekler çok tatlılar.
Yok artık bu da 5 :D emeğine sağlık aşukk
teşekkür ederim 😂
100 gr tavukta 29 gr protein?
Evet doğru.
Sanmıyorum kardeşim. Çok söylenti var. 20 gr 24 . 25 diyenler var 29 ilk kez duyuyorum senden.
Yapılan son araştırmada 28gr bulmuşlar birde tavuk göğsü aldığım markette yazıyor zaten kaç gr olduğu.
Ben beğendim kardeşim
teşekkür ederim :)
Rica ederim :)
Emegine Sağlık usta :)
Eyvallah :)
Vücudun çok hoş
Teşekkür ederim :)
Eve gidince okuyacağım eline sağlık
İstediği kadar kas yapsın kıllı erkek iticidir
Kıllı miyim ben
Evet bide özgüven eksiklin var galiba sana yapılan bir eleştiri hazmedemeyip eksilyorsun eksilerden eksikle benim için sorun değilde neyse..
Ben ve özgüven eksikliği? Jdjdjdjd
KS de eksi verme olayı yok
Kelin ilaci olsa basina surer ya
Turunç yine mi sen.. Bıktım.
Canim ben de seni hic ozlemedim fazla acilma benden tavsiye 🙋
Seni sevmiyorum neden anlamıyorsun ki.. Hep yani olay hep yani gına geldi.
Helal olsun :)
Sağol :)
iyi paylaşım. eline sağlık
vay anasını kımler neler tavsiye eder olmuş :D
Yararlı. Emegine sağlık
6 ayda daha fazlasını görmen lazımmış
daha yolun başındasın
Faydalı bir bence eline sağlık.
arnold'ın elleri ne çirkinmiş la :D
- Emeğine Sağlık -
Faydalı olmuş 😊
başlıycamm