AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
151Cevap
Aslında bu düşünce beni mutlu etti. Spora yapiyoeum aşığım a ma spor yapınca kas oluşacak erkek gibi olcam diye de korku var
Fit olursun dengede tutarsız diyetle birde.
Okadar kasa gerek yok bir bayanda fikrimce duzenli yuzulup yuruyus yapilip fit kalinmasi kafii
Türkiyede zor öyle kızlar anca yesin yesin yemeğin salçalısı kadının kalçalısı desinler bence bu fotograftaki kızlar harika ben zayıf kaslı güzel fit kız arıyom yok 😊😆
Teşekkürler =)
alın bunları sevin bunlar daha evcil :))
https://i.hizliresim.com/WnWJJL.png
https://i.hizliresim.com/g5jmm2.png
Soruya saçma bir cevap.
benceye.
neresi saçma google bak bunlardan biir sürü var ve bunu yapmakta toto ister ! her insan yapamaz.. ben sadece farklı bir gözden baktım. böyle her kızım diyen olamaz ya da her erkeğim diyen olamaz zaten. gerçi olmasın da çekici değil ama benim aklıma bu geldi yorum yaptım sana ne oluyor hemen gardını alıyon sanki küfrettik peh...
işinize gelmeyince saçma deyin.. bu kadınları niye küçümsüyorsunuz abartmış adın ama sonuçta bencnde dediğin gibi oturup yatmamış çalışmış didinmiş... sadece güzelleşmek için yapmamış yani amaç yapmış kendine sporu.. ama tabi sizin için önemli olan popo göğüs.. güzellik... spor falan bahane popo göğüs şahane !
Fitness ile streoid kullanan kadın arasında ki farkı biliyor musn sen?
ve bencemde anlatmak istediğimi anladın mı _?
Birde bu tür şeyler olmaz fitness yapanda daha bizde zor olurken sizde hiç olmaz bunlar testes iğneler..
Farklı algılattırmayın bilmediğiniz konularda.
kim ne algılar beni ilgilendirmez ve benim neyi bilip bilmediğim hakkında da bilgin ollmadığından bana yargılamakta sana düşmez. ve seviyeni alçaltı arkamdan salak deyip dedikodumu yapma hakkını da sana kimse vermez. bu benim yorumun bu senin bencen.. serbest özgür paylaşılan bir yerde kime ne ne paylaşırsam paylaşırım seviyeli olduktan sonra kimse karışamaz !! şimdi sorun var mı?
Sorun var tabikidfe.
İnsanlar spordan yoksun iken biz burada insanları teşvik ediyoruz ve üstüne böyle slkça fotoğraflar paylaşan biri görünce insan ister istemez sinirleniyor.
Ve sen hiçbir şey bilmiyorsun birşey desem cevap veremicen hemen direk gidip google kaslı kızlar vücudları yazıp buraya kopyalıyorsun amacın ne?
Özgür kullanırsın ama insanlarıda bilinçlendirme, teşvik etme yerinde böyle şeyler paylaşarak saçmalamazsın. Bunları özgür haklarını kullanarak iyi düşün.
Sende bir sporcu olsan sende burada iyi birşey yazar teşvik ederdin.
Atlamayın şöyle saçma sapan şeyler yazıp.
herkes okuy güzel paylaşım aa iyi yok bilmem itic yok kadınsı değil yok çok güzel ya da ayy ben bunları yerim diye yorum yapmış.. yani sen sanıyorsun ki bu benceyi okuyan hopp koşuya spora :D ayrıca bencende sporu tanıtmamışsın ki karıların resmini koyup türk kızlarına böyle olun kezbanlar demek istemişsin.. sporun sağlık açısından nasıl faydaları var anlatsaydın yaa veya madem sporcusun fayda sağlamak istiyorsun nasıl yapılacağını anlatsaydı spor salonuna gitmeden de spor yapabilmenin yollarını deseydin yani bilgi verseydin görselleri önümüze koyup İBRET ALIN demeseydin.. ve ben öyle bir anlık aklıma geldi paylaştım kime ne? bu saygısızlıkta yapmadım sen ancak bu resimdeki kadınlara saygısızlık yapmış oldun ve bana da... salak demek ne oluyo yaa ergen misin?
Hoop koşyor diye spora değil aralarında belki çıkarda gider diye.
Sen bu algılama kapasitesine geliştir önce bir .
Kezbanlar mı? bu hakareti ben yapmadım öyle birşeyde aaklımdan geçirmedim sen kendi hemncinsleri bu hakareti yakıştırıyorsan bu senin saygısızlığındır. Saygını konuşmanı önce bir düzelt.
Herşey sıra sıra daha yeni bence paylaşıyorum sporla ilgili alta git bak kıza yazdığıma oku onada aynı şekilde dedim ayrı bir bence yapıcam 'sağlık'için diye.
Bilip bilmeden konuşma.
Evet saygısızlık yaptın çünkü halen benim (bencemdeki neyi anlattığımı anlamamışsın) ve üstüne bu fotoğrafı paylaşmıssın. Bu kadınlar (streoid) kullanıyor iğne yani zararını sen biliyor musn ha?
İşte bilmediğin konulara atlama böyle şeylerle bilinçlen önce.
ben hemcinslerime saygısızlık yapmadım sadece erkeklerin bizler için kullandığı yani uydurduğu kelimeyi söyledim yani öyle demeye getirdiğini belirtmek istedim. ayrıca bana ne diğer bencenden. konumuz bu bence ve sağlıkla değil de görsellikle ilgili paylaşmışsn ibret alın siz de böyle olun dememişsin.. ama bak hakkını yemeyeyim belirtmişsin görsellik için değil sağlık daha önemli diye ayy kıyamam bir cümle falan :D ve sana şunu söyleyeyim mi insanlara ne dersen de ne nasihat edersen et yapmazlar istersen roman yaz , yapmayn yapmaz yani benceyi görüpte aaa dur l*n haklı yapayım diyen olmaz içinde olan yapar...
ayrıca saygısız olan sensin. ayy bu bence paylaşanlar da kendilerini profösör flana saıyorlar haa dokonulmazlık var gibi en ufak şeyde parlıyorlar :D ne kadar alıngan oldunuz bee. herkesin düşüncesi kendine aklıma bu geldi paylaştı ne abartıyon ne uzatıyon amaç ne?
ayy bunu birileri görür spordan soğur ne yaparız sonra fit kız bulup evlenemm ühüü diye mi yapıyon anlamadım...
bir kişi önce insan olmayı , insanlara nasıl davranmayı öğrensin sonra fit olur...
tamam
Cidden iyi bir albenileri var. Güzel bence eline sağlık
Teşekkürler =)
Çok iyi olmuş... tebrik ederim :))
Fitnes benim hayatım... <3
Teşekkür ederim..
Aynı hayatı yaşıyoruz :=)
Ben istemem burada fotoğrafı olan kızlar istisna genellikle fitnes kızları şöyle oluyor:
www.shop4martialarts.co.uk/.../...s-tight-side.jpg
Adam çocuklarına yol hazırlıyor resmen :D Tabiki türkler neden uzun, ince ve güzel olmasın yahu :D spor candır
'. resime bayıldım 1 dk kendimi alamadım o neydi öyle ağzım sulandı :D
Yazının bir kısmı ekşisözlük ve uludağ sözlükten alınmış.
Belirttim editöre zaten teşekkürler =)
sen sporla ilgileniyosun abim sayılırsın bana bir yardım et ya napmalıyım göbek çok yok ama biçimlenmek istiyorum :((
Bence yazıcam bu 5. kişisin squat-göbek eritme-ve biçimlendirme için kardeim.
sağolasın abim
Ohaaa totosa bak 😍 hemen squatsa basliyorum 😍 cardio ve Bacak yapiyordum ama heveslendim simdi ikinci resimdeki fenaa :D
Yap yap hemen sende =)
Sadece squatsdan olur mu bu sence
Kalçaların güzel olur..
Ya benim kalcalarin genetik olarak sıkı ve dolgun ancak biraz daha dolgunlastırmak isterim
Çok güzel kesinlikle squat yapmanı öneririm.
Zaten biraz zaman geçsin squat özel bir bence yapıcam.
Peki bacaklarım çok kalınlaşır mı
bacak haraketleride yaparsın.
Gizli yazın ortasına kadar yap güzel bir kalçaya sahip olacaksın.
Bacaklarıda haledersin programla o ara.
tamam inş :D
Okuyanlar Okumayanlara Okutsun benceyi 😂😂👯🚴🏂🏀🏈🎯🎲⛳️🏄🏊☕️🍖
kaslı kızlar çok itici geliyor bana, belli olmayan kas ve toplu fit bir vücut en güzeli.
aynen çok doğru demişsin biz baklavalı istiyosak sizi sizinde en doğal hakkınız
Guzel paylasim ramazan ama yine de erkek gibi kasli olmasinlar ya :)
Hocam çok abartı değil aslındada ben biraz kendi zevkime göre koydum.
ama 2. fotoğraf gayet uygun herhalde dime =)
Aynen 2. Ve sondan 2.
Ahah en kısa zamamda baslicam asd ayrıca kimsenin sporuna kimse karışamaz :d
En kısa zamanda başlaman dileğiyle.. =//
Ya bende öyle fit olmak istiyorum bana özel ders vermeye başlayan erbay karakaya hocam ünlülere fitness eğitimi veren biri öyle hemen olmaz diyor. Yaklaşık 1 yıl beslenmene dikkat edip düzenli eğitim almalısın diyor bakalım sabredicem olacakmı?
Fitnessçı erkeklerin albenisi.
41.media.tumblr.com/.../...qtE5l31tkp6t9o1_400.jpg
İyi hoşta kaslı bacaklar erkek bacağı gibi duruyor bacak dediğin sütun gibi olur :)
2. fotoğraftaki gibi yapın.
yapında önce spor kafi :=)
Yapsamda öyle olamam ki zayıf bir kızım :)
Hep bu yüzden bir başarı elde edemiyorsunuz bu konuda.
Ne yapabilirim
Spora yazılıp istediğin hedefe ulaşabilirsin.
Yeter ki iste yaparsın cidden.. Ben buralardayım konular anlatıcam sporla ilgili ordanda yardım alabilirsin.
Ama bn bunlar gibi kaslı kol bacak istemiyorum ki :D
2. gibi yaparsın sende =)
Olamam öyle kızda kalça var :)
Ona yakın olursun
Zamanım yok zaten neyse :)
Haklısın ama inan bayanlarda body fitnessa ağırlık vermeye başladı artık. Ben body fitness antrenörüyüm. Salonda bayan üye ve erkek üye sayısı şu an eşit :)
Olsun fazla mal göz çıkarmaaz.
Spora gitsinler burdakiler zaten çoğu gitmiyorda ben yinede yazayım dedim =)
baldırları çok hafif fazla olsun etine dolgun yani balıketli yoksa zayıf kadını at çöpe çöp gibi zaten kuru kemik neresi güzel anlamıyorum
Sondan 2. Resmi görüpte gaza gelmeyen kız var mı acaba?
Abaow yarın direk spor salonuna yazılacam, ( ͡° ͜ʖ ͡°) açılın, gerinin, esneyin gızlar ben geliyom.
Kızlar sporla popo kaldırabilen var mı lütfen tecrübesi olanlar cebap versinnnnnn...
Squat Çeşitleri, koşmak, lunges. Instergram daki fitness sayfalarına baka bilirsin.
Squat
Booty
Fitnessgirls
Olarak araştıra bilirsin 😊
Sen yaptın mı
Herkes bişi diyor ben faydasını goren var mı ya da hangi Spor daha faydalı onu merak ediyorum
Squat yapman lazım senin.
Google yaz bilgiler edin yaparsın.
arkadaş ben o karında baklava çıkan ya da ne bileyim bacakları full kas olan bayanlardan malesef hoşlanamıyorum :/
Eline sağlık. Çok güzel olmuş bu bence. Severim sporla ilgili benceleri.
Teşekkür ederim.. =)
2. resimdeki gibi sevgilim olsun başka bişey istemiyorum ulan
İyi bir bence olmuş. Umarım okuyan hemcinslerimi motive eder..
Koyduğun kadınlarda iş var fitness biz yapsak bizde böyle olmaz:D
güzel bence olmuş ama kızların kas olmayacak kadar spor yapması lazım kaslı çok itici oluyor bence...
kadınalrın çok abrtmaması gerek resimdekiler son nokta bir tık üstü kötü durur
Bu götü yapanlar squad da benden daha çok kaldırıyo kesin mk.
Spor yapan kadının çevresine olan saygısını tam anlayamadım.
son 2 kız iyi diğerleri aşırı zayıf ve kaslı sanırım. 😕
Albenileri var elbet ama bazılarında da kötü duruyor maalesef
bunlardakide delik diğerlerindekide mk kasmayın boşa :D
Fazla kas yakışmıyor bayana
Çokta fazlası değil mesela 2. fotoğraf.
1 ve 4 işi abartmış biraz, baklava yapmış kız bildiğin :D
1 o kadar değilde.
4. abartı farkındayım =)
Harika olmuş brawoooo 👍 👏
Teşekkürler =)
hadi ordan. şişman kadın mutlu kadın :D
Şişman değil göbişli kadın mutlu kadın =)
o yüzden çok mutluyum :D ben mutlu oldukça sen de... :)))
yeaaaaapppp =))
Daha kolayı var yağlarınızı aldırın popo kaldırma ameliyatı olun sizde bir Jen Selter olur çıkarsınız bu işler sporla olmuyor maalesef güzel bence thanks Ramazan :)
Bence guzel olmus ama resim ler vasat bana göre ama paylasim iyi
Sana göre vasat tabii ki kendinle mi kıyaslıyorsun.;(
Vasst mi dhhchhchc
Genel soyledim beybisi:)
bu kızların albenisi beni benden alıyor :3
al bendende o kadar.=)
senden alamam hacı hetero'yum ben yani k. b'da nereye geldim l*n ben
saçmaladın ak
aynen s. ety
bizim kızlar spora gıdıp ınstagram a resım atanlar hacı ondan veremıolar kıloları yoksa bizimkiler fidan gibi kızlar yanı bu resımler halt etmıs :D
Hic de kıskanmadım ://
=))
Bende fitness agidiyorumm da yani pek azimli oldugum söylenemez :)
Ilk resim çok güzelmiş o tip kizlardan çok hoşlanirim çok ateşli olurlar resmen aşık oldum yaa:)
dostum zihnimi okumusun fıtness candır
Kesinlikle teşekkürler =)
Bende isterim de zaten cok fazla zayifim.
Ona göre beslenme programları var bir düzene gelir fit olursun ve çekici.
Beni zaten taniyorsun ywterince fit degil miyim ki sence?
hatırlıyamadım tam
Züleyha
İyi programlanmış bir antrenman ve beslenme programı ile hem kilo alabilir hem de sıkı bir vücuda sahip olabilirsin.
Duygularıma tercüman oldun teşekkürler. . d
Rica ederim =)
Beğendim güzel olmuş kızlara lazım tabi :)
Teşekkürler tabikide =)
Bir kisim da pembelilerde sic pack yani akide sekerini beğenmiyor nedense
çok itici bence yaa yani oran yok bel nerdeyse kağıt kadar ince ve tahta gibi popo iki metre falan çok orantısız en azından burdaki resimler öyle
fitnes yapan kızları eğeniyorum ama çok kaslı olanlar itici :)
Fitness yapan kızlar ilgimi çekmiyor. Hiçbir kadınsılıkları yok.
fotolar için geldim baktım ve gidiyorum
güle güle
Süperrr👍 sonuna kadar haklısın..
Teşekkür ederim =)
Fizikleri bana ne kadar da benziyor
Hangisi
Özellikle 3.
kaslı kadınlar iter beni
emeğe saygı
teşekkürler.
Bazıları cidden itici ya
teşekkürler
Kas yapmakla spor yapmak aynı şey değil. Tavsiyem sporu abartın