Bugün sizlere çoğu hemcinsimin de yaşadığı olumsuz durumları anlatacağım.
Spor salonundaki erkeklerin bakışlarının etkisi altında kalma
Sporumuzu yaparken, özellikle eğilip kalkarken erkeklerin çoğu zaman rahatsız edici bakışları altında kalırız. Kendini iki spor yaptım diye bir şey sanan erkekler sarkıntılık yapmaya çalışır. Çoğu spor salonunda vardır bu tipler. Sağlık için değil, kas yapıp kızları tavlamak gibi çeşitli amaçları vardır.
Sporun temposuna çabuk alışamamak
Toplum olarak hareketsizliğe alışkın olduğumuz için spora çabuk alışamayabiliriz. Bununla beraber sporun temposuna alışamayız ve bu durum bizi spordan çabuk bıkmaya iter. Kızlar çabuk pes ettiği için sporun yoğun temposuna alışamamak sporu bıraktırmaya zemin hazırlıyor. Bir süre daha bu tempoya katlanarak bu durumu aşabiliriz.
Spor ile değişen vücut yapılarına kıyafet bulma
Bu en güzel olumsuzluk olabilir, kilo verdiğinizi görürsünüz ve bedeniniz incelir. Bu yüzden var olan kıyafetleriniz size çok bol gelecektir. Yeni kıyafetler almak hem biraz tuzlu, hem de biraz yorucu olacaktır ama sonuçta mutlusunuzdur.
Beslenme şekillerindeki değişimlere alışamama
Pek çok kişinin alışamadığı, şikayetçi olduğu ve sporu bırakmasına neden olan durumdur. Toplum olarak genelde Fast-food tükettiğimiz için beslenme şekillerine kolay kolay alışamayız. Kızların erkeklere göre daha hassas bir midesi olduğu için daha fazla zorluk çekerler.
"Kendini iki spor yaptım diye bir şey sanan erkekler sarkıntılık yapmaya çalışır."
Bir insanın, kendisini bir şey sanması için nasıl bir insan olması lazım? Bu söylediğin çok kaba olmuş bence. Abazalık yapanlar, sarkıntılık yapanlar hepsinden nefret ederim. O yüzden onları ayrı tutuyorum da. Yukarıda söylediğine bakarsak bir erkek yunan tanrısı gibi vücudu yoksa kızlara bakamaz mı?
Kardeşim abazalık çok kötü şerefsizlik o kız oraya spor yapmaya gelmiş a. k i b nesi o senin anan bacın olsa sevgilin nişanlın sözlün hanımın olsa baksalar gö tüne sen nasıl hissedersin kendini yemin ediyorum böyle yavş akları kırıcan azını burnunu. Cidden sinirlendim şimdi. @TheeBadLİfe
Erkeklerin bakışlarını geçtim çok kötü ithamları da var. Abim spora gidiyor. Eve geliyor diyor ki bir tane balina tayt giymişti hahaha. Ağzının üstüne çarpasım geliyor :D
Zihnine sağlık benim gittiğim spor salonunda kızlar yok hem böyle daha verimli oluyor gerçekten spora gelenler sporunu yapıyor diğer türlü kuru kalabalık oluyor
erkeklerde bakıyordu bende spor salonunda çalıştım hoca olarak şimdi ara vermiştim tekrar başladım da ben bakmıyordum kız çağırıyordu gelsene diye filan sıkılıyorum konuşalım diyor yani hep erkeklere suç atmayalım lütfen bazı kızlarımızda az değil
fiyat olarak yüksek spor salonlarında öyle oluyor genlde çünkü gidenler spor yapmak için ve kaliteli bir mekan istediği için gidiyor öyle yerlere... sen gidersen 70 liralık 80 liralık yerlere aylığı mesela... o zaman böyle bakışlarla karşılaşırsın yani
@triqqqq benim gittiğim salon aylık 100 lira kimse bakmıyo hatta uzun vadeli yaparsan aylık dahada ucuzluyo ve gittiğim yer 350 m2 kimse kimseye bakmıyo
En İyi Cevaplar