Bahane yok, başlama zamanı geldi! Hemen harekete geç, doğru koşu ayakkabısı ile mükemmel hisset! 🏃
Spor Doğru Koşu Ayakkabısı Seçimiyle Koşunun Mükemmel Bir His Olmasının 6 Sebebi (Sayfa 3) Nike Running Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 46 Doğru Koşu Ayakkabısı Seçimiyle Koşunun Mükemmel Bir His Olmasının 6 Sebebi Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 10 kişi beğendi
İstatistikci8688 Takip Et Xper 6 Yaş: 40 +1 yıl yeri hissetmeyeceğim ayakkabı benim için en rahatıdır. 0 0 Yorumla
EnderCeylan Takip Et Xper 5 Yaş: 36 +1 yıl Koşu benim için nefes almaktır. Aldığım nefes ayakkabının ne olduğu konusunda düşünmemi engeller 0 0 Yorumla
_SAVIOR_13 Takip Et Bilge Yaş: 41 +1 yıl kosmak stres atmanın en guzel yolu, ayrıca toksinleri vücudumuzdan atmıs da oluyoruz... 0 0 Yorumla
Anybody0097 Takip Et Xper 4 Yaş: 38 +1 yıl Keşke bizim de olsa. Yazdigi kadar iyiyse almaya deger. 0 0 Yorumla
ssceren Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Evet, güzel ve rahat. Fakat fiyatlarını düşürmelisiniz. 1 0 Yorumla
SaandaL34 Takip Et Bilge Yaş: 34 +1 yıl ısteksız oldugum zamanlarda ayakkabı ne olursa olsun olmuyor 0 0 Yorumla
Kewellhh Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl Ayakkabi secimi cok onemli rahatlik bakimindan. Ayak agrirsa her yeri agriyo insanin 0 0 Yorumla
Kadıköy_Boğası Takip Et Xper 4 Yaş: 102 +1 yıl Nike kullanıyorum harika bir yürüyüş hissi veriyor. 0 0 Yorumla
devilish_humanity Takip Et Master Yaş: 45 +1 yıl iyi bir ayakkabı çok pahalı Türkiyede yurtdısında daha ucuz 0 0 Yorumla
Erkan006 Takip Et Xper 4 Yaş: 38 +1 yıl Ah o ayakkabıyı taşıyan bacaklar yok mu aaahh ah😂😊😉 0 0 Yorumla
JackalRobben Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Kızlar koşsun erkekler izlemesin tabii onlarda koşsun 0 0 Yorumla
İlaydaM_ Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Ölüme bile Nike ve Adidas ile kosarim yaaa kdlsjdlskf 0 0 Yorumla
sarp57 Takip Et Xper 3 Yaş: 33 +1 yıl Kız arkadaşıma almayı düşünüyorum gayet güzel yorumlardan anlaşılan bu.. 0 0 Yorumla
Mervecrink Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Tavsiye üzerine aldım. Şimdi bende tavsiye ediyorum 👍 0 0 Yorumla
MertAltunkynk Takip Et Yoda Yaş: 29 +1 yıl Ayak yanlis (tarakli ) olunca dogru ayakabiyi bulmak zor oluyor 0 0 Yorumla
Busenaz3434 Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl koşmayı bilmedikten sonra hangi ayakkabıyı giyersen giy fayda etmez 0 0 Yorumla
Alicee-4 Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Çook aşırı rahat duruyor, bunlarla koşu yapmak isterim😍 0 0 Yorumla
Strangers7 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Nike rahat oluyor ama air maxlerim çok çabuk patlıyor :(( 0 0 Yorumla
princessmelike98 Takip Et Xper 6 Yaş: 28 +1 yıl güzele benziyor ama denemeden karar vermesi zor 0 1 Yorumla Nike Running Sponsorlu +1 yıl React’in nasıl hissettirdiğini biz anlatamayız ama sen en yakın Nike mağazasında, bulutların üzerinde koşmak ne demek deneyebilirsin. 🏃🏃 Yorumla
Maviseverhatun Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Harika bir ayakkabı herkese tavsiye ediyorum👏 0 0 Yorumla
cemal_naldo Takip Et Xper 5 Yaş: 36 +1 yıl Ayakkabı seçimi koşuda ve yürüyüşte çok önemli 0 0 Yorumla
candygirl34 Takip Et Guru Yaş: 35 +1 yıl Spor konusunda 1,3b cevap paylaştı. tam koşu yapma zamanı şu sıralar 0 0 Yorumla
infiniterelationship Takip Et Master Yaş: 43 +1 yıl Nike Vomero serisi en top noktadır benim için. 0 0 Yorumla
iSyanbuL59 Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl reklam gibi olcak fakat nike bir yasam tarzi. :D 0 0 Yorumla
_-RockStar-_ Takip Et Master Yaş: 27 +1 yıl Spor konusunda 484 cevap paylaştı. Rahatlığına bayılıyorum ya. 0 0 Yorumla
ÜyeİsmiBelirleÜye Takip Et Xper 4 Yaş: 45 +1 yıl Harekete geçmek şart. Ekran başında olmuyor 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
585Cevap
yeri hissetmeyeceğim ayakkabı benim için en rahatıdır.
Koşu benim için nefes almaktır. Aldığım nefes ayakkabının ne olduğu konusunda düşünmemi engeller
kosmak stres atmanın en guzel yolu, ayrıca toksinleri vücudumuzdan atmıs da oluyoruz...
Keşke bizim de olsa. Yazdigi kadar iyiyse almaya deger.
Evet, güzel ve rahat. Fakat fiyatlarını düşürmelisiniz.
ısteksız oldugum zamanlarda ayakkabı ne olursa olsun olmuyor
Ayakkabi secimi cok onemli rahatlik bakimindan. Ayak agrirsa her yeri agriyo insanin
Nike kullanıyorum harika bir yürüyüş hissi veriyor.
iyi bir ayakkabı çok pahalı Türkiyede yurtdısında daha ucuz
Ah o ayakkabıyı taşıyan bacaklar yok mu aaahh ah😂😊😉
Kızlar koşsun erkekler izlemesin tabii onlarda koşsun
Ölüme bile Nike ve Adidas ile kosarim yaaa kdlsjdlskf
Kız arkadaşıma almayı düşünüyorum gayet güzel yorumlardan anlaşılan bu..
Tavsiye üzerine aldım. Şimdi bende tavsiye ediyorum 👍
Ayak yanlis (tarakli ) olunca dogru ayakabiyi bulmak zor oluyor
koşmayı bilmedikten sonra hangi ayakkabıyı giyersen giy fayda etmez
Çook aşırı rahat duruyor, bunlarla koşu yapmak isterim😍
Nike rahat oluyor ama air maxlerim çok çabuk patlıyor :((
Ayağımdan çıkarmıyorum resmen:)
Bunu ben de denemek istiyorum ya
güzele benziyor ama denemeden karar vermesi zor
React’in nasıl hissettirdiğini biz anlatamayız ama sen en yakın Nike mağazasında, bulutların üzerinde koşmak ne demek deneyebilirsin. 🏃🏃
Dönüşünde rahat bir uyku
Harika bir ayakkabı herkese tavsiye ediyorum👏
Koşmuyorum ama denemek lazım.
Tek kelime ile harika
Ayakkabı çok önemli ayak sağlığı için.
Denemek gerek rahat duruyor
Olley hemen koşmalıyım
Rahat olsunda yeter bana
Ayakkabı seçimi koşuda ve yürüyüşte çok önemli
tam koşu yapma zamanı şu sıralar
Tabani rahat ayakabi candir
Sanırım deneyeceğim :
Hem şık hem rahat 👍❤
Tüy gibi hafif yay gibi esnek
Spor ayakkabıda Nike bir numara.
Emeğine Sağlık, çok güzel bu ya
yarın da tam ayakkabı alacaktım :)
alırsın nike olursun mike
Nike Vomero serisi en top noktadır benim için.
reklam gibi olcak fakat nike bir yasam tarzi. :D
Görüntüsü bile yetiyor cidden.
rahat bı ayakkabıyla kım hazır olmazkı
Nike türü ayakabıları tercih ediyorum artık.
Nike Epic React Flyknit efsane modell
Ayakkabı büyük rol oynuyor koşuda zaten
Ayakkabı gerçekten büyük rol oynuyor
Ayağımdan çıkarmıyorum
Gerçekten iyi bir ayakkabı.
Rahatlığına bayılıyorum ya.
İddialı bir ayakkabı gibi gözüküyor
Bak kaçtır görüyorum alıcam en sonunda
Hadi bana bir react alın :))
Harekete geçmek şart. Ekran başında olmuyor
rahatlık var iken yüksek topukluların anlamıyorum
ayakkabının varlığıyla yokluğu bir olmalı bence
Bu ayakkabidan alicam
Yiğidi öldür hakkını yeme rahatlık ok√
Ya zaten bunun için özel üretilmiş
hafif+esnek+rahatlık = üseyin bold :))