Sevgilinin doğum gününde ve özel günlerde hediye almaması sizce normal mi?

Özel günlerde hediyenin saçma olduğunu düşünüyor doğum günü bile öyle düşünüyor sizce normal mi

Güncellemeler
4 ay
Hatta kutlanmasını da saçma buluyor
Sevgilinin doğum gününde ve özel günlerde hediye almaması sizce normal mi?
Cevapla